Ja ik moet zeggen dat die ene keer dat ik een posi test had, ik ook deze afscheiding had maar veel later in mijn cyclus. echt bijna een week later dan ik het normaal heb zeg maar.
Misschien is het een idee om dit aan de "zwangeren" onder ons te vragen wat voor slijm ze voor hun NOD hadden? ***********Zwangere dames, hebben jullie een antwoord?***********
Ben ook wel benieuwd hoe het bij de zwangeren onder ons was. Eigenlijk denk ik ook wel dat het per persoon verschillende is en dat je er niet veel over kunt zeggen. Dat waar Natasja het over heeft, geel taai enz. dat heb ik in ieder geval absoluut niet gehad. Er is nog hoop....
Volgens Fertility Friend kan je niet aan je afcheiding aflezen of je zwanger bent. Ik denk ook eerlijk gezegd dat je je daar dus niet te druk om moet maken.
Volgens mij is die gelige afscheiding gewoon rest van de follikel waar het eitje in zat. Het komt standaard zo'n 3 a 4 dagen na de eisprong en dat is precies de tijd dat het eitje na 72 uur uit de eileider is gekomen. Dus als het eitje uit de eileider komt, komt die gelige afscheiding er achteraan. Vermoed ik Een kapot eitje is 2mm ongeveer en dat kan nooit zoveel afscheiding geven. Daarintegen is een follikel veel groter ( 1 of 2 cm dacht ik ) Even om te testen: Als nou alle meiden die de gelige afscheiding hebben waargenomen, 3 a 4 dagen na ei, zich hier even melden, kunnen we straks zien of er meiden toch zwanger zijn. Irisje
Ik heb 31 jan ook gelig slijm gehad, heel 'waterig' en behoorlijk wat, maar wel eenmalig (sorry voor de details). Maar ik was 19 jan ongesteld. vaag Dit is mn 3e ronde na het stoppen met de pil. 1e ronde: 38 2e ronde: 31 Als het 4 dagen na mn eisprong zou zijn, zou dat zeggen dat ik 27 jan (8 dagen na t begin van mn mensturatie) mn eisprong heb gehad... kan nooit denk ik. Ik leek wel 4 of 5 jan wat steekjes te hebben (misschien mn ei?) Maar dan zou het betekenen dat ik het gele slijm 4 dagen vóór mn eisprong heb... om het nog even wat makkelijker te maken allemaal
Even om te testen: Als nou alle meiden die de gelige afscheiding hebben waargenomen, 3 a 4 dagen na ei, zich hier even melden, kunnen we straks zien of er meiden toch zwanger zijn. Irisje[/quote] Ok, goed idee. Het vervelende bij mij nu alleen is dat ik al een week geen afscheiding meer heb. Ben hartstikke droog van onder... Nu net op het toilet een flinke klodder (sorry...! haha) room/geel/wit slijm. We gaan het even in de gaten houden.
Het eiblaasje de folikel blijft acter, het zogenaamde gele lichaam omdat dit progrestron aanmaakt pas aan het einde van je cyclus streft dat af, daalt je temp, en wordt je ongi.
Maar ook ik heb geel slijm tegen het einde van mijn cyclus en ik heb geen eisprong met de pil, misschien dat er dan ook nog iets anders dat bijdraagt tot die gele kleur? Ik hoop natuurlijk dat het goed nieuws is voor jullie allemaal
Je hebt geel slijm vlak na ei en vlak voor menstratie. Ik ben benieuwd wat dat gele na ei is, want ik heb het in ieder geval iedere cyclus op hetzelfde moment. Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd waarom het geel is. irisje
Nou dames, gele/roomwitte/witte afscheiding zegt blijkbaar helemaal niks, ik ben ZWANGER! En gisteren had ik nog geel slijm aan mijn tampon. Maar dat had ik tijdens pilgebruik ook EN voordat ik ongi moest worden! Liefs Kari
Ook ik kan me hier waarschijnlijk bij aansluiten. Ik had dit dus ook en had vanochtend een licht positieve test!
Kari & Irene: Gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een prachtige zwangerschap met niet te veel kwaaltjes