ongie en tog zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by wendie2, Feb 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

wie werd ongie en bleek zwanger??

1. helder rood

2. rosig

3. bruin

4. helemaal geen bloedverlies

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. wendie2

wendie2 Lid

Oct 20, 2006
    32
    0
    0
    dames ik las dat sommige meiden tog gewoon bloedverlies hadden toen ze zwanger waren dus vandaar dat ik het vraag

ik heb vandaag mijn ongie gekregen en verlies wat bloed maar dit is ander bloed als normaal,veel lichter geen egt rood,soms donker bruin welke kleur hadden jullie?

gr wendie

2. Niet meer actief

gezien je cyclus denk ik dat je er toch vanuit moet gaan dat dit je ongi is hoor!

3. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    toen ik de 2e keer zwanger was helaas ook mk na 7.5 week.
    Heb ik helder rood bloed verloren net als een normale ongi, wist dus ook niet direct dat ik nog zwanger was toen dacht dat is niks geworden.
    Echter daarna nog een test gedaan en was nog posi.
    Met 7.5 week op vakantie een mk gekregen en dan is ook het "vruchtje "afgekomen.
    Maar het kan dus echt

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    Ik ben bij beide zwangerschappen nog gewoon ongesteld geworden zonder dat we wisten zwanger te zijn.....

het zegt in ieder geval niet altijd wat, maar pin je er niet op vast want het is meer uitzondering dan regel...

succes meid als je ongesteld geworden bent kun je natuurlijk altijd een test doen om zwangerschap te bevestigen (ondanks je ongesteldheid) of uitsluiten...

succces

5. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Enkele dagen rood bloedverlies, vele malen minder dan gewend. Daarom tijfels en getest: zwanger.. alles ging prima tot de 10e week, maar dat had niets met bloedverlies in begin te maken..

Share This Page