Ik ben zaterdag 4 weken geleden bevallen en het vloeien is al gestopt. Alleen nu heb ik een soort geel slijm? Het is best veel. Lijkt echt op snot , kan het zo uit mn vagina trekken(haha sorry) Lees wel van alles over gele afscheiding, maar dit is echt slijm/snotterig.. Of bedoelen ze dat ermee?
Misschien heb je je eisprong en komt het gele door de wondvocht. Heb je geen jeuk of pijn, dan zou het een infectie kunnen zijn.
Hmm ik verloor van de week ook wat bloed en daarna bruin bloed/afscheiding. Had van tevoren een paar steken bij mn linker eierstok. Dacht al dat ik alweer een eisprong had, herkende de pijn ! Nu je zegt dat het vd eisprong kan zijn ben ik ff gaan googlen en tkomt vaak voor idd. Het is net snot. Vanmorgen had ik nog een beetje en nu nergens geen last meer van. Het is kurkdroog nu beneden.. Hou t wel ff in de gaten anders bel ik maandag de gyn!
Nog gefelicteerd met je dochtertje. Heb het ook een weekje ofzo gehad toen het echte vloeien gestopt was, als je twijfelt gewoon bellen. Als je bv geeft kun je ook meer last van afscheiding hebben trouwens.
Die gele slijmerige afscheiding heb ik nog zo'n 4 weken gehad nadat het vloeien zelf over was. Na de eerste eisprong was het over. Ik heb een keizersnede gehad, dus ik uit van nog wat wondvocht oid.
Heb het vandaag niet meer gehad. Alleen gister nog een stuk. Leek een beetje op mn slijmprop die ik voor de bevalling ben verloren p Tnx voor de reacties
Dat gelige kan nog een soort mini-beetje oud bloed zijn, als je verder geen jeuk hebt, geen pijn, geen branderig gevoel en 't ruikt niet sterk, dan lijkt 't me gewoon heftige afscheiding.
Kraamvloed - Wikipedia Dat is waarschijnlijk lochia (kraamvloed) en heeft in principe iedereen. Een lichtgele kleur kan. Als het vies ruikt even naar de dokter gaan, kan op een infectie wijzen...