Hallo allemaal Hoe lang duren kraamtranen? De meeste hoor je over 1 dag maar ik heb het nu een week maar dan alleen in de namiddag eigenlijk Dan ben ik verdrietig. Voel me alleen enz enz en uurtje erna is het weer weg Wie heeft dit nog meer gehad?
Hoihoi Ik herken me hierin... ben 2 aug bevallen van een heerlijk mannetje... Heb elke dag tot nu toe wel een traan gelaten... de ene keer snikkend de andere x minder... zelfs toen de kraamzorg voor t laatst er was heb ik gehuild... ( was ook wel een schat ook ) en hoef die kleine maar aan te kijken en kan al huilen haha..
Hier meteen na de bevalling heel emotioneel en inderdaad in de kraamweek nog 1 dag met veel traantjes. Maar sowieso stuk een emotioneler geworden al vanaf het begin van de zwangerschap. Zolang het je niet in de weg zit, lijkt het me oké. Anders zou ik er met iemand over gaan praten. Waarom het altijd in de namiddag is bijvoorbeeld..
Herkenbaar... Ook ik ben 2 augustus bevallen van onze zoon. De kraamtranen zijn begonnen op dag 4, en nu, op dag 10 heb ik er nog steeds last van. Gelukkig niet meer zo hevig als een paar dagen geleden, maar toch kan ik nog wel een paar keer per dag een potje janken. En inderdaad, het begint pas in de (na)middag. En waarom? Ik mis mijn buik, vind het erg dat ik nooit meer zwanger zal zijn, dat ik dus ook nooit meer naar de verloskundige hoef te gaan, dat onze kleine man alweer zoveel dagen oud is, dat de kraamweek voorbij is, dat de schoolvakantie van onze dochter (waarin we echt 4 handen op één buik waren) voorbij is, enz enz... Pff, nu ik dit zo zit te schrijven, voel ik ze alweer opkomen...
Raar he alleen in de namiddag! Ik denk dat we dan gegevoeliger zijn of iets vermoeider ofzo Ik mis ook mijn buik hoor. Het zal vast vanzelf overgaan maar prettig vind ik het niet
Hihihi hier heb ik ze nog regelmatig en onze kleine is 19 juli geboren... en vooral als ik moe ben inderdaad... lekker aan toe geven, gaat vanzelf over zegt men... en het is ook zoiets moois wat ons is overkomen!!
Dat is het ook! Denk wel dat ik er deze keer meer last van heb omdat dit (zeer wrs) onze laatste zal zijn. Na onze dochter had ik er ook wel last van, maar niet zo hevig als nu. Nu is het echt 'nooit meer zwanger zijn, nooit meer bevallen, nooit meer een kraamweek meemaken'... Soort van rouwen of afscheid nemen denk ik, hihi.
Ik had het ook, vanaf dag 3 na de bevalling. En nu nog steeds weleens een dag dat ik mega emotioneel ben... Blij als die hormonen helemaal verdwenen zijn!