nou je kunt in mijn topics terugvinden dat ik al eerder vermoeden had dat ik misschien zwanger ben...maar voor 5 minuten zonder condoom geklust rond de dagen van eisprong, hij was niet klaargekomen in mij...daarna soms rare buikpijn....na 8 dagen overtijd ongesteld geworden, 1e 2 dagen wel bloedverlies en normaal maar daarna niet meer veel en liep af na 4 dagen... daarvoor na 1 dag overtijd wel getest, negatief 4 dagen overtijd ook negatief 5 dagen overtijd ook negatief nou dan maar gedacht om rustig af te wachten op menstruatie en ja hoor ik was ongesteld..omdat het toch anders was had ik op dag 8 van mijn cyclus getest...dat was weer negatief....clearblue test... nou moet ik over paar dagen weer ongesteld worden, maar ik heb sinds een week echt last van mijn buik, rugpijn had ik al eerder, zelfs voordat ik wat had gedaan, dus daarop let ik niet maar ik voelde echt heel wat raars aan mijn buik, net als of het dik was en dan liep het soms door tot mijn vagina en leek het een branderig gevoel en soms ook een trekkend gevoel tussen de borsten... ben sinds 3 dagen ook wel ziek...ben verkouden, heb hoofdpijn en soms die rare buikpijn....heb ook last van een droge mond, maar dat kan best ook liggen aan de verkoudheid..ik hoor ook mijn buik vaak knorren, ook wanneer ik druk op mijn buik....ik weet niet maar misschien denk ik te veel en let ik teveel op mijn buik ofzo en daarom dat ik denk dat ik tpch zwanger kan zijn soms denk ik dus echt dat het zo is
en slaap ik ook slecht, het lijkt alsof ik wakker ben terwijl ik aan het slapen ben...het kan ook allemaal zijn omdat ik ziek ben hoor maar ja ik weet het niet meer hoor, die rare buikpijn laat mij zo denken..zodra ik beter ben ga ik weer testen, hopelijk morgen
Ik zit met hetzelfde probleem, ik slik de pil maar mijn stopweek was ook veeeel minder dan normaal 3 x negatief getest maar wel een aanwezig buikje en allerlei andere symptonen zoals steekjes in mn liezen, lage rugpijn, hoop geborrel in mn buik en lang misselijk geweest, gevoelige borsten enz enz.. Ik zou zeggen wacht je menstruatie af, dat doe ik ook, mijne hoort morgen te komen.. Het lijkt niet logisch dat je zwanger bent maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zoals ik al las in mijn topic Succes
jaaa ik weet het niet hoor:s echt raar, ik test morgen of overmorgen weer...als het negatief is, moet het ook echt negatief zijn, want na zoveel weken moet het toch echt wel goed te testen zijn... en ik slik geen pil ofzo. want vriend werkt in buitenland en ik zie hem na maanden
en een week geleden rond mijn eispronf had ik echt buikpijn, misschien voelde ik mijn eisprong???? normaal voel ik het nooit
Als je het echt niet vertrouwd kan je altijd langs de huisarts gaan voor evt een bloedtest? Ik kan je verder ook niet helpen, en wat die eisprong betreft, ik ben al 2 jaar aan de pil dus weet ook niet echt hoe dat zou moeten voelen Hoop dat iemand anders je verder kan helpen! Als je nieuws heb hoor ik het graag, succes
jaa ik ga morgen testen en als het negatief is, afwachten op menstrutie en als ik mij toch niet beter voel ga ik langs de ha
heb de ha gebeld, heb verteld dat ik lage rugpijn heb en sinds kort steken in buik, moet mijn urine inleveren, lets c wat er uit de urine komt
Zijn jullie dan nu wel bezig om zwanger te worden, of gebruiken jullie nog steeds condooms? Als je zwanger was van die eerste keer 5 min. zonder condoom dan had je nu wel positief getest. Als je het daarna zonder condoom bent gaan doen kan het zijn dat je zwanger bent, maar dan is het nog te vroeg om te testen. Steken in je buik, maar dan laag en zeker bij je liezen kan duiden op een zwangerschap. Lage rugpijn ook, maar daar kan je ook last van hebben voor je menstruatie. Jouw HA wil je urine testen op blaasontsteking, heb je ook pijn bij het plassen? Ik denk dat je gewoon een weekje moet wachten en kijken of je weer ongesteld wordt, zo niet kan je weer een testje proberen.
nee ik heb mijn vriend al weer anderhalf maand niet gezien, hij werkt in het buitenland, dus het moet van die keer zijn, ook al ben ik zeanger dan weet ik zelfs dat het van die dag is want daarna heb ik geen seks gehad
Dan ben je niet zwanger. Het kan soms gebeuren dat je menstruatie veranderd of dat het een keertje anders is dan anders. misschien vallen die kwaaltjes je wat meer op omdat jer er nu meer op let, maar veel meiden, waaronder ik zelf hebben de week na de eisprong klachtjes als een trekkend gevoel in je buik, lage rugpijn of zere borsten.
ja dat kan best, ik denk ook eigenlijk niet meer veel aan een zwangerschap, maar hoop dat er niets mis is met mijn darmen ofzo...morgen even weer testen voor de laatste keer en overmorgen moet ik urine afgeven...
voor iemand die niet zwanger wilt raken maak je wel behoorlijk wat topics aan over al dan wel of niet zwanger na 1 keer vrijen zonder klaarkomen met condoom maar je heb toch urine ingeleverd ben benieuwd wat die opgeleverd heeft
Hahahaha ja dat ging dus ook al door m'n hoofd... Alsof we in het ene onderwerp iets anders zeggen dan in de andere. Heel simpel, we zijn allemaal geen dokteren of zw testen. Voor zekerheid tch echt testen of ha
nou als je het mij vraagt hoeft ze niet eens te testen want zwanger is ze op zeker niet, misschien een psycholoog raadplegen zou verstandiger zijn, denk dat ze zelfs na een negatieve urine en bloedtest en echo nog denkt zwanger te zijn
Maar waarom dan een banner met over zoveel dagen kunnen testen? Waarom wil je niet zwanger raken dan?
omdat ze haar partner straks moet kunnen vertellen en de rest van de wereld dat het allemaal een ongelukje was en totaaaaaaal niet gepland natuurlijk
Hoi, ik heb een aantal kwaaltjes ten eerste sex gehad op de dagen rond mijn eisprong (wel voor het zingen de kerk uit). Maar ik heb last van: Mijn borsten pijnlijk Moe Vaak plassen Metaal smaak Honger ik eet nu s'ochten terwijl ik nooit s'ochtens kon eten Met vlagen misselijk. Ik ben 5 jaar geleden al zwanger geweest die moest ik helaas weg laten halen maar toen was het duidelijk dat ik zwanger was overtijd moe heel erg chagerijnig niet normaal grotere borsten en steken in mijn buik en natuurlijk een positie test. Nu twijfel ik heel erg ik wil heel graag zwanger worden ik had gister ongesteld moeten worden test gedaan negatief ???