moeilijk in slaap tekrijgen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marijke2, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hallo allemaal.
    sinds een week kan onse dochter moeilijk savond in slaap komen heeft flesje gehad schoonluijeren.
    ik weet echt niet wat ik moet doen ?
    als ik haar op me arm heen en weer wieg en zachtje liedtje zingt valt ze in slaap maar als ze in haar bedtje ligt gaat ze heel hard huilen?kan dit door tandtjes komen of iets anders?
    snacht slaap ze veders door.
    en voor heen viel ze gelijk in slaap.

2. tulip

tulip Niet meer actief

het kan misschien zijn dat ze ineens beseft dat mama wegloopt als ze in bedje ligt. Gebeurt vaker hoor, zulke fases. Wat hier wel hielp was nog een beetje rommelen op dr kamertje, dus wat opvouwen ofzo. Dan hoorde ze dat ik er nog was en dat stelde gerust.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    misschien dr bedje even voorverwarmen met een kruikje zodat ze niet in een koud bed terecht komt zo van je warme arm af waardoor ze weer wakker schrikt? Werkt hier altijd :)

Liefs

4. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    oke mschien idee. dit heeft ze anders nooit gehad. maar sinds een week doet ze dit.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hier ook hoor!! Sinds een paar dagen warm ik nu haar bedje met een kruik. Werkt inderdaad erg goed.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Irem heeft hier ook last van sinds 2 weken, terwijl ik haar voorheen gewoon wakker in bed kon leggen kost het nu meer moeite. Ik zing een liedje met haar tot ze bijna slaapt en leg haar dan in bed terwijl ik doorzing, haar instop etc...dan blijft ze meestal rustig omdat ze al slaperig is, maar valt ze wel zelf in haar eigen bedje in slaap.

Deel Deze Pagina