Vanochtend weer een testje gedaan. Mijn derde. De eerste op 16 jan. ,tweede op 19 jan. en allemaal een streepje. Ze worden steeds duidelijker. A.s. dinsdag ochtend ga ik naar de huisarts. We zijn zo zenuwachtig. Kunnen het eigenlijk ook nog steeds niet geloven. Ik denk pas als de huisarts het nog eens bevestigt. Van de week was ik zo onzeker dat ik zelfs even met de testen naar de doktersassistente ben geweest en de apotheek die er naast zit, om te vragen of ze wel echt positief waren Voel me zo onzeker en kan het gewoon niet geloven. Het is pas de eerste keer/ronde en ik heb eigenlijk zoiets van; dè ken toch nie ! Ik ben pas echt blij als ik van de huisarts kom en haar bevestiging heb . Ik ben telkens misselijk en ik voel ook vanalles in mijn buik wat ik nog nooit eerder heb gevoelt. Last in mijn onderrug en soms duizelig. Ik vind het best eng hoor. Kan het gewoon niet geloven. Zou zo ontzettend gaaf zijn. Moest het even kwijt bij jullie, want kan het natuurlijk privé nog met niemand delen. Liefs 8) Sunny 8)
Ohh wat leuk hopen dat het positief is.. success !.. __________________________________________ op naar ronde 2 ___________________________________________
Gefeliciteerd! Maar waarom naar je huisarts na 3 positieve testen en bevestiging door doktersassistente en apotheek? Ik snap dat je het nog niet helemaal kan geloven, maar iedereen moet er eerst even aan wennen. Je huisarts zal ook zeggen dat je zwanger bent. Gewoon de verloskundige bellen (of eerst je huisarts voor advies voor welke praktijk als je dat fijn vindt) en daar een afspraak maken. groetjes, Snoopy
Hoi Sunny, Heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik denk zelf dat je echt zwanger bent hoor al kan ik je heel goed begrijpen dat je het zelf nog niet echt beseft/geloofd. Jullie willen graag een kind en dan meteen de 1e keer raak Hahaha ik denk ook dat ik aan iedereen zou vragen of het echt zo is Maar ik weet zeker dat je HA het ook zal bevestigen. Mij lijkt het ook eng om ineens zwanger te zijn maar ik denk dat de meeste dat hebben. Ik heb zelfs een onderwerp hierover geplaatst omdat ik onzeker was hihihi Hopelijk kan ik ook snel zo'n berichtje plaatsen als jij. Geniet van je zwangerschap en hou ons op de hoogte Groetjes, Patricia
Nou meid volgens mij ben je zwanger hoor! Ik had gister (nog) een negatieve test. Ik ga er vanuit dat het weer mis is helaas.... Als dat zo is wordt het echt IVF/ICSI voor ons! Groetjes en ik duim voor je meis! Suc6! Marjo
meid volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! 3 keer een positieve test... dat kan toch niet anders?! En ik denk dat de huisarts dat ook zal zeggen als je de testen laat zien.... En met een duidelijk positieve test gaan ze ook niet nog een keer testen volgens mij... Tenminste bij mij niet
Balen! Ik hield je al een beetje in de gaten, omdat je rond de zelfde tijd als mij zit. Ik vind het heel jammer voor jullie en ik hoop dat het op korte termijn zal gaan verlopen zoals jullie graag zien, hoor! Succes. Liefs 8) Sunny 8)
Ik vind het zelf een beetje lastig worden hoe onzeker ik ben Jullie hebbben vast gelijk en zit ik hier gewoon een beetje de onzekere miep uit te hangen. Ik ga er gewoon van uit dat ik het morgen zeker weet. Laat het nog wel weten. Hartstikke bedankt voor jullie steun en reacties weer! Liefs 8) Sunny 8)
Volgens mijn VK, huisarts en dietiste kan een test niet onterecht positief testen, wel onterecht negatief..... Dusssss....GEFELICITEERD, geloof het nou maar, het is echt zo!
Hihihihihi, geloof me, meer zekerheid kan je niet krijgen (niet dat ik het bij een testje heb gehouden ) Dus gefeliciteerd! ps. pas je banner even aan.
@ Sunny, meid ik kan je helemaal geloven. Ik heb op 19/1 een testje gedaan en had een vaag streepje. WIl nu graag tot woensdag wachten om opnieuw te testen omdat ik het ook moeilijk heb om te geloven en dus een duidelijke streep wil! Net dezelfde kwaaltjes als jij trouwens... en ook onze eerste ronde! Nou zou toch mooi zijn maar ook ik durf het gewoon niet te geloven. Gelukkig is mijn vriend arts en geloof ik hem als hij zegt dat het ok is, anders zou ik waarschijnlijk ook in staat zijn om naar de assistente of de apotheek te hollen! Hou ons op de hoogte, he?!
Zou ik graag willen doen, maar ik had een foto van de eerste test gemaakt en ik kreeg hem er niet op gezet helaas. Liefs 8) Sunny 8)
Ik zou graag van je horen dat jullie streepje ook steeds donkerder wordt! Gelukkig dat je van jou man op aan kunt , de mijne vindt het nog moeilijker te geloven dan ikke, Wanneer ga je weer testen? Liefs 8) Sunny 8)
@Sunny: al bij de huisarts geweest? Ik heb 3 keer een test gedaan om het te geloven maar wel 3 keer een verschillende test... dus kan niet zeggen dat ie dikker werd... maar wel dat ze alle 3 positief waren
@ Sunny, heb deze morgen getest en kijk maar naar mijn banner en foto in album! Meid, hoop dat jij het ook snel geloofd! Ben je als bij de HA geweest?
Sofieke en Brigitte22 hartstikke gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En; Ja ik ben bij de huisarts geweest vanmorgen. Ze zei dat er geen nieuwe test nodig was en dat ik echt zwanger ben. Verder wat dingetjes doorgesproken samen. Of ik een "gewone" bloedtest wilde of een uitgebreide (down syndroom/openruggetje etc.) Dit ga ik even met mijn man bespreken, maar ik denk dat we wel een uitgebreid onderzoek willen. De dokter vond het niet noodzakelijk, maar wees me er op omdat ik boven de 30 ben. Zijn jullie al bij de huisarts geweest of "moeten" jullie nog? Liefs 8) Sunny 8)