zweten(snachts)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door happymama, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hebben jullie dit ook ??
    ik walg ervan , vind t echt goor , maar ik zweet me kapot snachts en als ik eruit moet voor de voeding verrek ik van de kou natuurlijk .
    normaal zweet ik nooit! maar nu niet normaal , heeft dit iets te maken met de hormonen ofzo ?? en wanneer stopt t ?

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ja herkenbaar, heb ik ook. Volgens mij zijn het hormonen, ik had het ook na mijn vorige bevalling. Toen was het echt ranzig vond ik, en daarom heb ik na deze bevalling tot na de kraam week het onderzeiltje in bed gehouden, het ws net of de kraan open stond. En nu is het minder, maar nog steeds meer dan eerst. Maar het goede nieuws is, het gaat over ;)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.260
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het gaat over.... Mar het heeft bij mij echt maanden geduurd. Vreselijk hè! Ik had naast het bed standaard twee droge hemdjes en twee droge badlakens liggen. Ik sliep op een badlaken en tijdens de nachtvoedingen verwisselde ik gauw het hemdje en het badlaken voor een droge. Minimaal twee keer en soms wel drie of vier keer. (Dan kroop ik dus gewoon weer op het eerste badlaken, dat was dan wel weer droog ;)) 's Ochtends de helpe handel inde was en een nieuw stapeltje klaarleggen.
    Het hielp bij mij wel om 's avonds te douchen en met koud / koel water te eindigen. Dan had ik er n ieder geval het begin van de nacht minder last van. En langzaamaan werd het steeds minder. Op een gegeven moment geen droge badlakens meer maar alleen droge hemdjes. Ik weet niet meer hoe lang het duurde voordat het weer normaal was. Ergens tussen 6 en 9 maanden, schat ik. Maar er zijn ook vrouwen die er veel korter last van hebben! Ik hoop voor jou dat jij bij die groep hoort.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb het bij mijn dochter nooit gehad, maar na de bevalling van mijn zoon...:$ MY GOD!!! Ik zweette als een pakkendrager 's nachts. Vreselijk was het, het zweet droop gewoon van mijn lichaam af. Walgelijk! Het heeft een paar weekjes geduurd en toen was het thank god over. Is idd een hormonendingetje ;).

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Denk aan het vocht vasthouden tijdens de zwangerschap ;) Dat moet er dus ook weer uit!

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.315
    2.598
    113
    man inderdaad vreselijk zweten.
    Mijn rug was drijfnat van het zweet en de voorkant van de melk die er elk uur uitspoot!

Zijn van die dingen die je niet van te voren worden vertelt!!!!!

7. happymama

happymama Niet meer actief

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. ... Bij mijn dochter hadd ik t dus ook niet dus dacht echt wat is dit nu weer. .. Maar gelukkig gaat t dus over

Deel Deze Pagina