Hallo allemaal Ik woon in het buitenland en wij hebben hier in de zomermaanden altijd te maken met temperaturen rond de 40 graden overdag.snachts is het ca 30 graden.binnenshuis is het overdag ca 3 graden en snachts ca 28-29.best warm dus.nu heb ik hier nooit zoveel last van gehad maar inmiddels ben ik 37 weken zwanger en heb ik Mega veel last,vooral van zweten.ik ben eigenlijk altijd kletsnat van het zweet,wat ik op probeer te lossen Door veel te douchen,voeten in koud water, ventilator aan en heel veel drinken .maar de laatste nachten breken me heel erg op. mij eerste kind is geboren met 36+5 en die bevalling is begonnen met breken van vliezen op toilet.momenteel ben ik dus de periode van mijn eerste voorbij maar kan deze wel elk moment komen,spannend! Maar snachts slaap ik nu dus heel slecht en ben echt bekaf.ik wordt zo vaak wakker snachts dan is mijn bed gewoon Nat. Denk dan steeds dat het mijn vliezen zijn, maar als ik naar toilet ga öf tegen mijn hand aan blaas is het vals alarm en blijkt dat ik weer in eigen zweet wakker ben geworden (blegh).ik douchen voor ik slaap, heb alleen een spaghetti topje aan en slaap voor de ventilator.wordt echt helemaal gek van dat zweet en dus ook slapeloze nachten. Iemand tips tegen zweten en voor goed slapen??? Dank jullie wel!