vraag vruchtbaarslijm na menstruatie en zachte baarmoedermond

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Delta, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

ik wil even wat vragen: na mijn eisprong is mn baarmoedermond volgens mij niet meer dicht gegaan... (je voelt een punt, en daaronder, naar de grond wijzend voel ik een spleetje/opening!) ik ben afgelopen woensdag ongi geworden.. en zaterdag avond was het laatste, daarna niks meer geen bloed gehad.. nu voel ik nog steeds die opening/spleetje... ben nooit eerder bevallen, doe ik iets fout of? wie weet hier meer van..
    alvast bedankt !!

ohw ja heb ook al een beetje vruchtbaar slijm te pakken gekregen?!
    ik zit nu op cyclus dag 6....

2. Delta

Delta Niet meer actief

niemand?

heb vandaag ook roze/rood bloedverlies gehad, niet veel...

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Wij zijn helaas niet in staat om dagelijks vragen te beantwoorden. En je kan beter geen reactie geven op je eigen vraag want dan staat er een 1 achter en dan zien wij de vraag makkelijk over het hoofd.

Wat jij voelt is heel normaal zo voelt een baarmoedermond aan. Daar zit altijd een kleine spleet/opening.

Groetjes Ineke

4. Delta

Delta Niet meer actief

oke ! sorry.
    bedankt in ieder geval voor je antwoord !
    ik heb vandaag wel gevoeld aan de baarmoedermond en wat slijm proberen te pakken...
    ik heb een paar uur later wat roze/rood bloed verloren, is dat van de menstruatie nog (die woensdag avond begon en zaterdagavond gestopt was) of irritatie?!
    alvast bedankt!

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ik denk dat door de irritatie komt.

Groetjes Ineke

6. Delta

Delta Niet meer actief