Geen 12wkn echo??

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by sloppyslayer, Jan 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie78

sannie78 Lid

Oct 26, 2010
    42
    0
    0
    Mijn eerste echo was ook met 10 weken. En ik ben doorgestuurd naar de gyneacoloog (vanwege schildklierziekte) en die maakte nog wel een echo bij 15 weken, maar de verloskundige zou het pas weer met 20 weken doen.

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,421
    446
    83
    Limburg
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een echo met iets meer dan 10 weken en daarna pas rond de 20 weken weer.
    Nu heb ik er een gehad met 8,5 week ong en krijg er binnenkort nog een als ik bijna 13 weken ben.
    De vk praktijk bij ons heeft dat nu in het beleid staan en dit is voor iedere zwangere van de praktijk zo. Vorige keer hadden ze nog geen eigen echo apparaat en nu wel.
    Daarbij krijg ik bij de vk ook nog een 30 weken groeiecho, is bij hun nu ook standaard.
    Het verschilt dus ook nog wat per praktijk.

3. Meara

Meara Niet meer actief

Ik kreeg er een met 9 weken en 5 dagen. Daarna pas met 20 weken weer. Tussendoor wel een geslachtsbepaling laten doen en moest voor een extra medische echo met 17 weken ivm bloedverlies. Maar het is niet gek dat je nu geen echo meer krijgt tot 20 weken

4. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Is de topicschrijfster er nog wel?;)

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ik heb de eerste termijn echo (12 weken echo) gehad met 10 weken en 5 dagen zwangerschap en met 20 weken weer een echo.
    Volgens mij is dit vrij standaard.

Share This Page