Lieve @nizzie86, ik duim en hoop en wens voor jullie op een mooie 2018 zwangerschap. Ik hoop dat Dusseldorf jullie gaat brengen wat jullie het liefste willen (L) Ook hier elke keer een teleurstelling als er weer een datum niet zou gaan lukken, geen 2016 zwangerschap, geen 2017 baby, geen 2017 zwangerschap ... wachten duurt zooooooooooo lang als je iets graag wilt. En het is zoiets ongrijpbaars, je hebt er alles behalve invloed op, kon iemand je maar vertellen hoe lang je nog moest wachten, ook al was het dan nog 2 jaar, dan weet je in ieder geval wél waar je aan toe bent. Maar goed, dat kan niet ... zucht ... Uiteindelijk hier een 2018 zwangerschap én een 2018 baby, wij zijn intens gelukkig. Ons lange wachten is beloond. Ik hoop dat dit ook snel bij jullie het geval zal zijn. Dikke knuffel. xxxxx Linda
Knuffel @nizzie86 . Inderdaad geen 2018 baby voor velen van ons.. 2019 wordt een goed jaar. Dat weet ik zeker!
Lieve dames hier helaas ook geen 2018 baby meer... vandaag bij de huisarts geweest en heb 7 mei een afspraak bij de fertiliteitsarts. Voor mij vanwege dreigende vroege overgang en voor vl omdat er een kans is op vermindere vruchtbaarheid. Ik hoop zo dat 2019 ons jaar is!❤️
Ik weet klein beetje hoe je kan voelen. Zelf ben ik ook al v.a jan 2017 bezig en ook nog niet raak.. en ik heb ook geroepen 2018 wordt mijn jaar. Nooit de moed op geven..wie weet wordt je dit jaar wel zwanger en wórdt het alsnog jouw jaar
Bij mij lukt het ook niet meer. Ik baal vooral van het feit dat ik in heel 2018 maar 2 x een eisprong heb gehad waarvan ik de eerste niet benut heb omdat ik er te laat achter kwam.
Thanks, lieverd! De scratching was zo gepiept. Nu is het wachten op de uitslag van het NK-cellenonderzoek en het zaadonderzoek. Over een week of vier plannen we een afspraak in om de boel te evalueren en dan zullen we waarschijnlijk met ivf starten! Of dat in Nederland gaat gebeuren of in Düsseldorf is nog afhankelijk van wat er uit de onderzoeken gaat blijken. Weer even een paar weekjes in spanning zitten, dus! Maar als het buiten zo'n lekker weer blijft als vandaag, dan ga ik voldoende afleiding vinden
Dank je wel voor je superlieve reactie. Uit dit soort verhalen put ik zoveel hoop ♡. Een heel voorspoedige verdere zwangerschap gewenst!
Ohh alles al helemaal achter de rug dus, fijn dat het meeviel! En dat goede weer moet wel een voorteken zijn, toch! Dit gaat ‘m worden Kijk je tegen IVF op, of blij dat jullie mogen starten straks? Willen jullie nu in Düsseldorf blijven, of toch liever in Nederland verdergaan?
Ik ben eigenlijk blij dat we mogen starten! Het is heel verstandig van ons geweest om een paar maanden rust te nemen na de iui's. Nu kunnen we er echt weer met volle moed tegenaan! Het liefst zouden we gewoon in Düsseldorf blijven, maar als er geen échte reden toe is, dan kan de zorgverzekering nog weleens moeilijk gaan doen... Dus het is even afwachten wat er uit die onderzoeken naar voren komt. Jij wordt een dezer dagen/weken ingeleid, toch? Kijk je ernaar uit?
Weer een nieuwe spannende tijd voor je aangebroken dus! Voelde je veel van de scratch? Heel veel succes en kracht de komende tijd voor al het nieuws dat jullie nu gaat toekomen!
Nee, ik voelde er amper iets van! Een klein menstruatiekrampje en dat was het. Ik ben vooral zo benieuwd of het iets gaat uithalen Ik duim heel hard voor jou, hoor! Wat zegt je gevoel over iui 2? De zaadkwaliteit was deze keer supergoed, toch? Duim duim duim!
Gelukkig dat je er vrijwel niets van hebt gevoeld! Ik ben ook heel erg benieuwd voor je en ga ook superhard duimen dat het wat uithaalt!! Spannend allemaal hoor Hihi lief van je ❤️ Heb nu een beter gevoel dan bij de eerste iui. De zaadkwaliteit was inderdaad veel beter dan de voorgaande 4 keren. Toen was het elke keer om en aan de 1 miljoen en nu 10,6! Dus inderdaad, duim duim duim.
Klopt, de 20e, dus nog maar twee weekjes! Kijk er ontzettend naar uit Super joh! Hopelijk mogen jullie dan gewoon in Düsseldorf blijven lopen Fijn dat jullie na de rustmaanden er nu weer vol tegenaan kunnen.
Lieve meiden ik voel met jullie mee. Ik wil jullie graag 1 ding meegeven en dat is nooit de hoop opgeven hoe moeilijk het ook is. Ik ben na 10 jaar en een miskraam geduld beloont met een zwangerschap die tot nu toe goed gaat ik gun het jullie allen. Ik duim/bid voor jullie dat 2019 jullie jaar mag worden.
Fijn dat het meeviel nizzie! Wat een lange wachtweken nu weer en wat spannend, ik duim voor jullie dat jullie in Düsseldorf onder behandeling mogen blijven! En dat het de komende weken alleen maar prachtig weer blijft als afleiding.