Hier ook geen beeb in 2018. Zit nu op dag 45 van een eiloze cyclus en heb een Provera kuur gehad. Nu wachten dus tot het doorbreekt . Feest! Lieve @nizzie86 hoe gaat het met je?
Naar omstandigheden prima. Vandaag een enorme baaldag maar morgen vast weer beter, lief dat je t vraagt . Jij net weer een iui achter de rug?
Ah das minder ja klopt de laatste, hierna weer gesprek met mn arts.. hopelijk is t niet nodig dat gesprek..
en ik dacht net het is vrijdag dus even kijken. Wat kut! Ik had het zo graag anders voor je willen zien.
Lief *smak* Mijn tijd ( en hopelijk van alle dames hier) komt vast echt nog wel. Wanneer mag jij naar je eerste controle?
Dan begin ik gewoon weer met duimen voor je voor de volgende ronde. Dat is jou tijd! Maandag hebben we de eerste echo. Dan komen we ook smorgens thuis van vakantie, en dan in de middag echo.
Dat lijkt mij een goed idee!! Laten er daar met elkaar voor gaan. Met ups en downs maar wel de oh zo gewilde en lang verwachte bekroning!!!! I'm in
Ik heb ook zoveel jaren zo afgevinkt. De confrontatie van kinderloosheid is zo groot. 2018 is dan niet het jaar van de start van jullie moederschap maar hopelijk wel van een zwangerschap. Sterkte!
Hoi @nizzie86, hoe gaat het met je? Zijn de uitslagen inmiddels binnen? Mijn duimen draaien hier nog!
Een 2018-zwangerschap lijkt mij ook een goed plan, we gaan ervoor Dikke kus voor alle vrouwen hier die weer over de zoveelste "tijdgrens" gaan
Lief van jullie, @Chocoladetaart @Sado en @Micchan! Het gaat eigenlijk hartstikke goed met mij. We hebben wel teleurstellende uitslagen gekregen uit Düsseldorf (mijn NK-cellen zijn verhoogd én het zaad van mijn man is toch niet zo fantastisch als we dachten) dus het wordt sowieso ivf en waarschijnlijk zelfs ICSI. We hebben besloten het traject in Nederland voort te zetten, in eerste instantie zonder extra hulp uit Duitsland. Mocht ivf/ICSI bij ons op de korte termijn geen zwangerschap opleveren, dan kunnen we alsnog in Düsseldorf aankloppen. Maar eerst nemen we sowieso een heeeeeerlijke, lange pauze. De afgelopen twee jaar heeft alles in het teken gestaan van zwanger worden, en dat heeft ons opgebroken. We willen in augustus of september pas met ivf/ICSI gaan beginnen en tot die tijd lekker van het leven, de zomer en elkaar gaan genieten . Ik blijf wel meelezen op het forum, maar ik denk de komende tijd niet zoveel te zullen posten. Dat offline zijn bevalt me wel. Dank voor jullie betrokkenheid, jullie zijn lief!
Ah, fijn van je te horen Nizzie! Wat een domper dat het zaad uiteindelijk toch niet zo goed was als jullie dachten en bij jou de NK-cellen verhoogd zijn. Ik snap dat julli even een break van zwanger worden nemen. Het vreet zoveel energie en het maakt een relatie er ook niet altijd leuker op Hoop gauw van je te horen wanneer het traject van start gaat. Je bent sowieso een kanjer! Geniet lekker van de zomer en van je welverdiende rust ❤️
@JosjeM Schatje ben jij ♡ Wat zegt je gevoel over jullie derde iui? Mijn duimen draaien nog steeds overuren voor je!
@nizzie86 wat balen dat de resultaten tegenvielen.. Maar snap wel dat jullie even pauze willen, merk dat ik daar ook n beetje aan toe ben.. Al zou het alleen zijn om leuke dingen te plannen, weekendje weg boeken enzo geniet er lekker van, we misten je al wel hier hoor
Aww, zoveel kusjes en knuffels voor jou. Vindt binnenkort jullie cryo-tp plaats? Ook voor jou duim ik in elk geval non-stop! ♡
Yesss volgende week woensdag dus je moet wel af en toe ff inchecken om te kijken of t gelukt is Dikke knuffel en kusjes terug!