Lieve @nizzie86 Wat ontzettend balen van de uitslagen. Ook ik moest weer even aan je denken, maar ben blij om te lezen dat het toch ondanks de tegenslagen wel goed met je gaat. En die pauze groot gelijk! Wij hebben het hier ook een tijd gehad en het beviel ondanks dat het soms zo dubbel is... heerlijk! Nu idd weer lekker leven in jullie pauze, de bloemetjes buiten zetten drink een wijntje extra geniet extra van de avondjes dat je door dat wijntje extra niet echt meer recht kan lopen (oké de volgende dag geniet je vaak wat minder) en ga straks met vol goede moed en positiviteit de ivf in. En ik weet zeker dat dat jullie de jackpot komt brengen. En wat ben je sterk!
Wat ontzettend jammer dat de uitslagen tegenvielen! Niet wat we gehoopt hadden.... Maar wat fijn om te horen dat het ondanks deze tegenslag zo goed met je gaat En wat heb ik een bewondering voor jouw eeuwige kracht en optimisme!!! Geniet van jullie pauze en rust deze zomer! Even heerlijk niks en opladen voor IVF straks: en dat wordt - zoals @Ashleyrachel zegt - de jackpot
Herkenbaar hoor. Hier ook een lange weg voordat ik een levend kindje mocht krijgen. Is erg zwaar. Houd vol. Houd hoop! You're not alone en goed dat je even steun zoekt!