Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Irisje24, 12 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    #1 Irisje24, 12 mei 2018
    Laatst bewerkt: 12 mei 2018
    Al een week beetje last van krampjes in mijn baarmoeder en meer plassen. Dus ik zat gister op de wc en ik zag dat mijn wc papier licht roze was met paar sliertjes bloed. Sinds mijn vorige bevalling ben ik altijd de 14e ongesteld geworden en altijd meteen hevig. Kan dit innestelingbloed zijn? Vandaag is er niks meer. Ik ben echt zo gespannen, weet niet wat ik er van moet denken. We hebben wel condoom gebruikt maar ik ben al 2 x eerder zwanger geraakt door anti conceptie heen (pik&spiraal) dus vandaar mijn zorgen. Hoe zag jullie innestelingbloed eruit?

Oh ik zie net andere topics.. nu is deze misschien een beetje ongepast. Wist niet waar ik hem anders moest plaatsen.. misschien kan een beheer het verplaatsen? Sorry!

2. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Hey meid, wat spannend zeg!
    Krampjes en roze verlies hoeven niet per se een innesteling te zijn hoor. Kan ook komen door hormoonschommelingen.
    Ikzelf heb geen ervaring met innestelingsbloedingen, dus kan er eigenlijk ook niet te veel over zeggen ;)
    Maar, je zegt dat je condooms hebt gebruikt? Controleer je na dit gebruik of ze nog intact zijn? Als je condooms niet gescheurd zijn dan lijkt mij de kans op zwangerschap klein.
    Ondanks dat je eerder door (hormonale) anticonceptie heen bent zwanger geraakt. Condooms werken op een hele andere manier. Dus als je de condooms correct hebt toegepast, lijkt mij de kans op zwangerschap laag.

Ik wil voor je duimen, maar weet eigenlijk niet goed waarvoor ik moet duimen. :|
    Veel succes in ieder geval!

Sado, nizzie86 en bozoe vinden dit leuk.
  3. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Mijn innestelingsbloeding was een dag lichtroze ‘bloedverlies’. Ik dacht dus dat ik ongesteld ging worden maar het zette niet door en de dag erna was het over. Bleek achteraf een innestelingsbloeding te zijn. Ik wist niet eens af van het bestaan ervan:roflmao:

Deel Deze Pagina