Hallo, Ik ben benieuwd of er meer meiden zwanger zijn en in het buitenland wonen. Kan helaas weinig recente topics hierover vinden.. Zelf woon ik in Hongarije en over 5 weekjes verwachten wij een kleine jongeman. Het zou leuk zijn om wat verhalen uit te wisselen. Groetjes Sanne
Hoi, Ik had paar weken geleden ook een topic hierover geopend maar zie dat hij er niet meer bij staat. Dit topic schijnt blijkbaar niet goed te lopen hier aangezien ik half jaartje geleden ook al eens op een topic "zwanger in het buitenland" heb gereageerd. Deze is na een paar maandjes ook gesloten ivm te weinig reacties. Ik ben nu 28 weken zwanger en woon in Canada.
Meiden gefeliciteerd met julie zwangerschap. Ik ben momenteel niet zwanger maar wel geweest en woon in de States. Er is alk vaker zo'n topic geopend ja en nooit echt lopend gewest. We kunnen het natuurlijk altijd op gang houden he als we blijven posten Hoe gaat dat in hongarije met bevalklen? gaat dat thuis of in het ziekenhuis? wat is standaard? hoe zit het met kraamzorg? En dezelfde vragen voor Canada. Hier probeerd er een op mijn schoot te klimmen (kleine man die 2 maart 2009 geboren is hier in de de States) terwijl ik dit typ... ik kom even lezen.