zaadjes bij ei...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by scheetjuh, Apr 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    hallo meiden,.

even een vraag ( mischien domme vraag )

ik voel altijd mijn eisprong erg goed! loop dan krom van de pijn!
    heb mijn ei ook steeds rond dag 15 gehad!
    nu mijn vraag;
    nu is mijn dag 15 al voorbij, nog geen eisprong gevoeld, temp ook nog niet hoger, wel wat vruchtbaar slijm denk ik als het niet nog van mijn mannetje is wat er die dag erna nog uit gekomen is :oops:
    wel heb ik steekjes links en rechts gehad! en een soort van trillend gevoel recht onder in me buik, voel het bijna niet doet ook geen pijn! maar hele lichte trillingen die duren paar seconde! verder nog niet krom gelopen van de pijn van me eisprong!

zou het mogelijk zijn dat als er zaadjes in de buurt van me ei zijn ( omdat we verrekte veel geklust hebben) dat je dan je eisprong minder goed voelt, omdat ze zaadje/s het ei pakken haha beetje stom gezecht zo maar weet even niet hoe ik het anders kan uitleggen!

2. gemke

gemke Niet meer actief

ik heb zo'n beetje het zelfde als jij op dit moment
    dat gevoel dan
    alleen heb ik pas een aantal dagen geleden mijn mirena laten verwijderen dus weet ik nog helemaal niet op welke dag ik zit van mijn cyclus
    ik weet ook niet hoe dat zit als de zaadjes het ei al snel bevruchten
    ik ben benieuwd naar eventuele antwoorden

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    ja maar er word niet echt snel op gereageerd hier helaas...

4. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb ook dat ik de ene maand krom loop van de pijn en de volgende maand niks voel. OVU testen zijn wel positief, dus er springt wel iets. Weet niet precies waar dit aan ligt, maar misschien is het bij de ene kant pijnlijker dan bij de andere kant? Heb anders ook geen verklaring...

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    weet iemand hier verder nog antwoord op???
    groetjessss

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Een vrouw heeft niet iedere maand last van eipijn.

Zo heb ik hem net 4 maand achter elkaar gevoeld en deze maand echter niet terwijl die wel geweest is.

7. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik begrijp wat je bedoeld, ik vraag mij dat ook wel eens af
    De ene maand "veel" pijn de andere maanden weer niets
    Ook wel eens dat ik 5minuten iets voel
    En dan wel eens denk... het zaadje heeft me ei meteen gevonden en bevrucht ofzo...

Share This Page