Hi meiden, Wie wilt er even meekijken. Vorige week dinsdag testte ik positief 2x met kv 2 voor vijf. Beide testen uit een ander pakje. Early predictor was toen negatief. woensdag en donderdag testte ik negatief. vrijdag een dun lijntje op de Early predictor. Vandaag: negatief Kruidvat. wie o wie kan hier wat van maken of heeft dit zelf ook een keer gehad. overigens nog geen bloed en geen enkel gevoel dat menstruatie er aankomt.
Ik vind de bovenste zeker positief. De predictor op de onderste test beschouw ik als negatief omdat hij open gemaakt is en dat mag bij deze testen niet.
Maar waar ik bang voor ben is dat het niet goed lijkt te gaan, ik zie geen oploop en wisselende testen positief/negatief.
Als de test in zoveel dagen niet oploopt, is mijn ervaring dat het niet goed gaat in ieder geval. Kan een vroege miskraam worden, of ben je nog niet voorbij je nod? Sowieso geven die Kruidvat 2v5 ook wel eens vals negatieve streepjes is mijn ervaring.
Ben op cyclusdag 33, maar ik vermoed dat ik een late eisprong heb gehad, dus dat morgen NOD is. Mn ovutesten bleven continu positief toen ik op zoek was naar mn ei dus heb het niet helemaal met zekerheid!
Er is een andere forumsters die ook (telkens) vals positieve kv testen heeft (@BeeN) en vals positief op predictor komt helaas ook best nog wel eens voor (bijv. @Pandora). Ik zou hier niets van maken.
Nee, beide niet! Vind het vooral gek dat er dan toch 3 (vals) positieve testen uitkomen! ik dacht zelf om misschien morgen nog een predictor early te doen en kijken of die dan opgelopen is.