Lieve lieve Mussie Woorden schieten tekort met dit grote verlies. Het is gewoon verschrikkelijk en oneerlijk tegelijk. Veel sterkte de komende tijd Kwebbel
Hoi, Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Ik zit hier met tranen in mijn ogen achter de computer je bericht te lezen....bah wat shit zeg. Woorden schieten te kort, nogmaals sterkte allebei....en ik zal een kaarsje voor je branden. Liefs Karin
Jee wat vreselijk Moet een enorme teleurstelling zijn geweest, zeker als je al hartaktie hebt gezien Ik wens jullie heel veel sterkte lieverd! Dikke knuffel Elvira
Heel veel sterkte meidje !! 1x is al teveel vr woorden maar nu al 3x zo'n naar nieuws mt verwerken ... ik word er helemaal stil van !! Heel veel liefs en knuffels vr jou ! Tranen voorkomen, je gebroken hart weer lijmen kan ik ook niet echt maar er voor je zijn kan ik wel !!
wat erg zeg mussie. vreselijk na het goede nieuws van de hartactie. ik leef zo met je mee. heel veel sterkte. huil maar even uit!
Lieve lieve meiden, heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes. As maandag krijg ik weer een curettage en dan gaan we deze enorme 3e klap opnieuw proberen te verwerken. Ik ben echt zo blij dat ik mijn verdriet met jullie kan delen. Maar ik weet nu even niet waar ik het zoeken moet, waar gaat het steeds mis, wat is er toch steeds aan de hand. Maar vooral wat kunnen WIJ er aan doen om dit een 4e x proberen te voorkomen??? Allemaal vragen waar we geen antwoord op krijgen. Weet iemand misschien bv een site waar ik terecht kan met al onze vragen??? Heel veel liefs, mussie
VERSCHRIKKELIJK. Ongelofelijk dat dit gebeurt!! Heel veel sterkte, meer kan ik niet zeggen! Liefs Safina
hoi mussie, ik schrik hier echt van met al die mooie echos. ik wens je heel veel sterkte. liefs Chantal.
Lieve Mussie, wat een vreselijke situatie. Ik wens jullie heel sterkte dit verdriet te verwerken. Knuffel Sappie
Mussie, sorry dat ik nu pas reageer. Maar ik vind het vreselijk voor jullie. Woorden kunnen de pijn niet wegnemen maar misschien wel de gedachte dat wij aan je denken en met je meeleven. Heel veel sterkte en kracht gewenst om dit verdriet te verwerken. Liefs Hope
Ook ik wens je heeeeeel veeeeeel sterkte, klinkt zo afgezaagd maar de goede woorden kan ik niet vinden, en of ze eigenlijk wel bestaan???? Liefs Banjer
Geloof idd niet dat er woorden bestaan voor zoiets. Toch wil ik jullie heel veel sterkte wensen. Liefs Jenny
Lieve meiden, heel erg bedankt weer voor jullie lieve berichtjes. Ik loop me de hele dag af te vragen : WAAROM??????? Ik wil zo graag antwoorden, waarom gaat dit toch steeds mis??? Hum, had ik al gevraagd geloof ik. Sorry, ik weet zelf nu ook even niks te zeggen.
Hey Mussie, Ik kan me goed voorstellen dat je je afvraagt waarom? Ik heb het zelf ook, zoekend naar antwoorden die helaas niemand je kan geven. Ze zeggen wel eens tijd heelt alle wonden, maar als je zoals jou in zo`n korte tijd 3 "wonden" hebt, dan is de tijd te kort om alles te laten helen. Nogmaals lieverd, heel veel sterkte. Liefs Hope
@mussie heel heel veel sterkte as maandag en dat je in ieder geval lichamelijk er snel weer boven op komt, net als ik Dan rest ons helaas niets anders als deze enorme klap te verwerken..... heel triest ik denk aan je liefs mama van Nino en * 10 juli 2006