hoi ik heb ook een vraagje ? dylana krijg ik haast niet wakker voor haar laatste (en 5e) voeding ons meisje slaapt dan al zo vast en al krijg ik ze wakker dan krijg ik er niet meer in dan ongeveer 50cc van de fles ze krijgt nu 180 water met 6 schepjes dit is haar ritme 9.00 wakker en de fles ze heeft dan de hele nacht geslapen dus blijft wakker en speelt zoet in de box dan om ongeveer 12.00 de fles omdat ze eerder honger heeft als ze heeft gespeelt dan gaat ze slapen tot 16.00/16.30 weer wakker tot 20.00/20.30 en dan weer de fles daarna naar bed toe en dan is ze dus niet meer wakker te krijgen voor haar laatste en 5e voeding ik weet dat ik haar 5 voedingen moet geven maar ik haal dat echt niet ons meisje is zeer tevreden met dit ritme dat merk ik wel wat moet ik nu doen toch een 5e voeding er proberen in te krijgen ? veel liefs mieke
heel erg bednkt voor je antwoord gelijk nog een vraag hihihihi maar maakt het dan niet uit hoeveel ze binnen krijgt al is dit maar 50cc ? en zou ik dit misschien dan wat dikker kunnen maken met iets ? zodat ze toch meer voeding binnen krijgt met de 5e voeding al drinkt ze 50cc want het lijkt mij dat t anders toch weinig voor haar doet die 50cc van de 200 (180w met 6 schepjes ) veel liefs mieke