moeilijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door renata, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    Yessin krijgt nu 5 x 180cc

alleen gaat de laatste fles (meestal tussen 10 en 11) niet meer op...
    hij laat echt nog zeker 60cc erin (soms wel meer)

dit is al 4 dagen achtereen....

weet jij hoe dit komt?

hij slaapt overigens gewoon dan de hele nacht door... :)

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Wat de reden ervan is dat weet ik niet. Ik zou hem wel de fles nog even blijven aanbieden. Alles wat hij toch opdrinkt is meegenomen.

Ilja

3. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    ja idd dat doe ik ook... misschien is t ook een kwestie van een paar dagen hij drinkt trouwens ook erg lang hoor.. over een hele fles doet hij meer als 3 kwartier ... hij wil ook lang pauze tussendoor...
    dan leg ik hem (als hij heeft geboerd) naast me op de bank en dan kijkt hij wat rond ... als ik hem de fles aanbied duwt hij em gewoon eruit ..

dus dan kletsen we even wat en dan weer verder...
    maarja dan ben ik wel meer als een uur bezig met al dat geklets en gedoe hahaha

zou hij er echt niet meer aan toe zijn dan? dat kan toch ook niet ? hahaha tis me een ventje hoor!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Een fles zou ook niet te snel op moeten zijn, maar drie kwartier is idd best lang. kan hij ook vermoeid van raken. Zou een iets grotere speen een optie zijn?

Ilja

5. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    wij hebben toen hij 2 weken was een 1-2-3 speen erop gedaan... omdat hij zich 101 keer verslikte
    nu is hij nog best gulzig... maar echt in t begin ...dus de helft van de fles gaat rap naar binnen maar de laatste helft gaat heeeeel moeizaam... k moet t echt erin proppen ...

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mmm..dan zou ik het laten zoals het nu is. Als hij dan bij de laatste fles 60 rest, dan is dat zo. Mijn inziens niet zo erg.

Ilja

7. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0

Deel Deze Pagina