Sinds kort ben ik begonnen met het sparen van Ippies. Zijn er meer mensen hier met ervaringen met Ippies? Of misschien een andere site?
Ik gebruik Scoupy, superleuk en betaalt snel. Beter dan de gemiddelde spaarrente Elke week zijn er een aantal acties, als je het product gekocht hebt maak je een foto van je kassabon en met 2 dagen heb je het bedrag terug op je rekening. De ene keer is het 100% geld terug, dus het hele aankoopbedrag. Vaak hebben ze 50ct acties, dus dan krijg je alles boven de 50ct betaald etc.
Per aankoop die ik op een website doe, krijg je een bepaald aantal ippies. 1 ippie is 1 cent. Wanneer je 10,00 euro hebt gespaard kan je het laten uitkeren in cadeaus, cadeaukaarten enz. Per webwinkel is verschillend hoeveel je krijgt per aankoopbedrag.
Ja dat werkt juist met een app, heet gewoon Scoupy In de app zie je de acties, scan je de foto in etc. De website gebruik ik nooit, alleen de app.
ik heb wel ippies maar nog niet laten uitbetalen.. scoupy heb ik de app van en al regelmatig gebruikt. je krijgt je geld idd snel terug