Geen aantrekkingskracht meer voor vriend.

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja ik werd ook vrij depressief er van... een vreselijk onaantrekkelijk monster zowat.... dus alles kan zeker met elkaar te maken hebben. Een relatie is wel werken... het gras kan alleen maar groen blijven als je t ook verzorgd zeg maar.

2. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Wauw, jouw reactie is echt op verschillende manieren ontzettend fout!

Dit gevoel kan weldegelijk door hormonen komen. Er zijn zelfs vrouwen die tijdens de zwangerschap van bepaalde mensen kunnen walgen (ook een partner), ik geloof zeker dat pilgebruik het gevoel van ts kan veroorzaken, terwijl ik het gevoel zelf gelukkig nooit heb gehad.

En over dat saai zijn: dat is jouw mening. Niet iedereen hoeft het huis te verlaten om plezier te hebben en niemand kan voor een ander bepalen wat diegene moet doen om gelukkiger te zijn.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Ik heb niet alles gelezen maar ik heb hetzelfde (gehad). Ik heb ook een verleden met seksueel misbruik dus heb het ook een tijd daarop gegooid. Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen en hebben een periode geen seks gehad (debk heel ruim 1,5 jaar). Ik ben ook gestopt met de pil om te kijken of t beter werd. Mij hielp het qua libido weinig maar voelde me algemeen wel beter.

Anyway, bij mij was de oplossing heel stom. Gewoon doen. Ik vind mijn vriend niet lelijk, zeker niet, maar word er ook niet spontaan warm van. Dat knopje heb ik gewoon niet. Ik heb heel veel avonden dat ik echt denk: NEE! En soms heb ik een dag dat ik denk: misschien. En het kan zelfs per uur nog verschillen. Maar de momenten dat ik denk: misschien. Die pak ik dan. We doen allebei ons best om het leuk te hebben en dat gaat best aardig. Soms elke week en soms ook gewoon een maand of 1,5 niet. Hij heeft er wel moeite mee, maar tis beter dan 2 jaar niks.

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Libido neemt af als je een tijd weinig tot geen seks hebt. En van zin maken krijg je vaker zin. Gek maar waar, spreek met je vriend af dat je minimaal een keer per week seksuele hebt. Zet het des noods in de agenda :D Maar zo ontwikkel je je libido weer. Het is net als met fietsen: je verleert het nooit maar wordt er wel minder handig in als je weinig fietst :p

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het is een openbaar forum en ik geef gewoon mijn mening.
    Je kunt alles wel op de pil gooien en je daar achter verschuilen maar je kunt ook gewoon eerlijk naar jezelf en je partner zijn dat er misschien iets in je relatie moet veranderen.
    Ik weet echt wel waar ik het over heb want heb weet ik hoe lang de pil geslikt en deed me ook niet altijd even goed maar ik heb niet altijd alles op het slikken van de pil gegooid.

6. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Niet iedereen reageerd het zelfde op de pil ;) Ik denk dat de mensen die dat zeggen bedoelen; ga eerst eens iets anders slikken of stoppen met de pil, wánt het kan van hele grote invloed zijn. Scheelt mss wel 80prc van de gevoelens die ts heeft.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Niet iedereen reageert hetzelfde op de pil he. Ik ben het met je eens dat ts meer moet gaan doen met haar partner, dat kan nooit kwaad. Maar hier had ik met pil een libido van nul, niks. Zonder pil ging 't vrijwel meteen weer aan en is ook niet meer weggeweest. Ik merk wel dat het gedurende mijn cyclus fluctueert; rondom m'n eisprlng écht een libido-piek bv! Dus mogelijk dat de pil me hormonaal in een staat bracht van 'totaal niet vruchtbaar, dus doe geen moeite!'.
    Hier was de pil dus echt de schuldige in het hele verhaal. En niet alleen schuldig aan vernielen van libido, ook aan het volledig 'afvlakken' van mijzelf. Ik werd er gewoon lusteloos van. Alles was meh. Ik moest mezelf vaak enorm oppeppen om ergens zin in te krijgen. Zonder pil ben ik een stuk enthousiaster en gemotiveerder.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina