Geen adoptie maar pleegzorg

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Nicoletta, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hahaha gekke meiden!

@ Talia. Hoe het precies in zijn werk zal gaan is nog niet helemaal duidelijk. Dat zijn ze nu aan het uitzoeken. Misschien moet er nog een extra gesprek komen maar misschien ook niet.
    De bedoeling is dat we wel voor langdurig blijven gaan. Dat staat wat ons betreft nog steeds bovenaan. Maar in de wachtlijst periode hebben we wel ruimte om een kindje op te vangen die een crisisplekje nodig heeft. Als die wachtlijst nog een half jaar duurt dan hadden we half jaar lang een kindje kunnen opvangen ;) .
    Ook kan het dat we twee kindjes tegelijk doen hoor! Het is niet zo als het crisiskindje er eerder is, het dan naar een ander plekje moet gaan omdat ons langdurige kindje er is. Zo steek ik niet in elkaar hoor en dat zou ik zeker niet willen! Wel hebben mijn vriend en ik besloten dat we maximaal drie kinderen in huis willen hebben dus daar zit dan wel een maximum aan.

Als ik meer nieuws heb zal ik jullie bijpraten ;)

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nicoletta, het klinkt als een hele goede oplossing voor alle partijen dus het lijkt me dat het gewoon goedgekeurd gaat worden.
    Ik ben heel benieuwd, kom maar gauw goed nieuws melden :)

3. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Nicoletaa; Wat spannend en leuk zeg! Crisis kan zo snel gaan, maar het kan natuurlijk ook nog dat een kindje binnenkomt als crisispleegzorg, maar dat er later toch besloten wordt dat het langdurig niet terug kan gaan.. Dan is jouw wens crisis/langdurig helemaal ideaal voor dat kindje! Echt reuze spannend zeg, ik ga weer vaker bijlezen :)

Hier alles goed, ons pleegpeutertje is erg verwend door Sinterklaas en geniet van al zijn speelgoed en nu ook van de kerstboom met alle lichtjes :)

Mounia; heb jij nog nieuws wat betreft een crisisplaatsing? Jullie pleegprinsesje is ook alweer een poosje bij jullie, gaat dat goed?
    Tanja; is het allemaal nog gelukt met de mex griepprik?
    Binna; heb jij nog iets gehoord van de pleegzorg? Anders werd het januari toch?
    Zora; ik snap dat je het een botte reactie vindt. Het klopt wat Nicoletta zegt dat pleegzorg bang is dat je te adoptief bent, maar dan kunnen ze het nog steeds anders brengen. Ik vind je verhaal mooi en duidelijk en ik weet zeker dat zij dat uiteindelijk ook zullen zien. Maar ik hoop nog steeds mee dat jullie eerst gezegend worden met een mooi wondertje in je buik.

Liefs, Appie

4. Trees

Trees Niet meer actief

Stalker Trees present :D

Wat een supenieuws zeg!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat er snel een kindje een plekje bij jullie mag vinden!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @nicoletta wat een supper nieuws

en kwam hier om zelf ook spannend nieuws te brengen altands voor ons. als het goed is krijgen we morgen aangetekend het rappoort alleen jammer dat ze het niet aangegeven had, want dan hadden we het naar steve ze werk laten sturen want nu is het geen eens zekker dat ik thuis ben als de postbode komt. grrrrrr

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hey Sabrina fijn dat je rapport binnen is! Is dit je definitieve eindverslag?

Ik kom ook een klein stapje vertellen; morgen afspraak op kantoor om ons aanbod aan te laten passen naar ook crisis. Dan wordt het officieel!!

7. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi Nicoletta, volg je verhaal al een tijdje. Spannend allemaal! Hoop voor je dat jullie heel snel een kindje mogen ontvangen om op te vangen. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen!
    Succes morgen!

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hey wat leuk een nieuwe volgeling :D ! Dank je wel Jopa!!

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Spannend Sabrina, rapport al binnen? En, en, en?

Nicoletta, al iets gehoord?

10. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Nee eerst morgen een gesprek op kantoor ter goedkeuring van ons ;).

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het rapoort is binnen en wordt 19 dec besproken ben erg benieuwt.
    zag er goed uit.

@nicolletta suces met het gesprek en super dat je dat wilt gaan doen

12. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Spannend Sabrina! Dan sta je denk ik nog niet echt op de lijst en is je rapport nog niet definitief. Spannend hoor!

Vanmorgen hebben we ons gesprek gehad. Het is helemaal goed verlopen. Er is ook een dame van crisismatching bij ons aangeschoven om kennis te maken. We hebben ons aanbod hetzelfde gehouden alleen hebben we nu ook crisismogelijkheden. Het kan zijn dat we dus echt alleen een crisiskindje krijgen wat doorgeplaatst gaat worden of terug naar huis maar daarnaast dus ook een kindje wat uit een crisissituatie wordt gehaald en de verwachting is dat het perspectief zoekend zal zijn. Dat wil zeggen dat wanneer het bij ons op z'n/haar plekje is, het mag blijven. Alleen maar positief voor alle partijen dan denk ik!

Van het weekend gaan we druk aan de slag met het kamertje!! Spannend!!

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Sabina, fijn dat het er goed uit ziet. Afwachten hoe het verder gaat meiden.

Nicoletta, Super dat het gesprek zo goed ging. Klinkt veelbelovend en erg positief. :D

Nou zeg.. Mooi allemaal, dit goede nieuws.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @nicoletta super dat het gesprek je zo goed ging.

bij ons betekend het inderdaat dat we nog niet op een lijst staan. maar komt van zelf

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Yes Yes Yes! Super Nicoletta :D

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Nicoletta, super zeg allemaal! Wij doen momenteel ook eigen alles, kortdurend,crisis en mischien ook langdurig (mijn pleegdochter zou ik graag langdurig willen houden).

binnabinna, bij jou schiet het al op zeg, spannend! :)

De rest ik heb even snel snel bijgelezen, maar weet even de namen niet meer bij de verhalen, sorry meiden, heb het de laatste tijd ook zo druk!
    Hier gaat verder alles goed, in het nieuwe jaar word bekeken of mijn pleegdochter langdurig word of teruggeplaatst word.
    Héél spannend dus!

Liefs Mounia

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ha meiden,
    goed nieuws dus hierzo:) ik wacht nog op het berichtje met het ultieme goede nieuws.
    Hier ook een lichtpuntje: er is mogelijk zicht op een betaalbare huurwoning (eind volgend jaar), dan komt stoppen met werken en een evt pleegkindje weer meer in beeld:)

liefss, Taliaa

18. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Gaaaaaaaf Taliaa!!!!! Ik ga voor je duimen dat het ook echt zal gebeuren!! Wowie!!

Wat spannend Mounia! Dat zou toch echt te gek zijn als je pleegdochter kan blijven! Spannend hoor! Dus jij bent ook multi-inzetbaar :p .

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nicoletta: spannend! En heel mooi gesproken in het topic van Klingel! Knuffel!

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Nicoletta, Jaaaa ik hoop het heel erg dat ze mag blijven! En klopt wij zijn ook multi inzetbaar :D

Taliaa, ow wat zou dat super zijn zeg een nieuw (betaalbaar) huis!succes met alles!

Vandaag had mijn pleegdochter een kerstontbijt op de peuterspeelzaal, en ik had in haar haren kerstlichtjes gezet hahaha, stond zooooooo leuk!En toen ze wakker werd liet ik haar meteen uit het raam naar de sneeuw kijken zegt ze "Mama mooi gemaaaaaakt!" Hahaha en ging ze klappen "goed so mama goed zo"

Deel Deze Pagina