Geen adoptie maar pleegzorg

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Nicoletta, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hier is een kleine impressie! Het staat nog niet op z'n plekje allemaal en de kast moet nog in elkaar maar ik wilde het toch al graag laten zien :D.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ik ben blijven hangen;)
    wat mooiiiiiiiii!!!! mooie meubeltjes ook zeg!!!helemaal echt zo he??
    Wat zie ik links op de foto? ik kijk ergens bovenop??

Hey ga je nu ook luiers inslaan en voeding? of hoe werkt dat? lijkt me niet handig als je niet weet welke maat?? Of heb je altijd eventjes tijd na HET telefoontje om naar de winkel te vliegen?? (ik hoop btw dat je niet hoeft te rijden, ik zou in al mn enthousiasme de winkel inrijden geloof ik!)

3. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :D, links is de tafel met het gereedschap :D! Hier hebben we alle schroefjes en gebruiksaanwijzingen opgelegd! whahahahahhaa

Nee ik ga geen luiers enzo inslaan want anders kan ik hier wel een eigen winkeltje gaan beginnen. Ze bellen eerst dat ze eraan komen. Dan is het wachten op begonnen. In die tussentijd kan ik snel even wegsjeezen naar de winkel. Wanneer het na de kerstvakantie is, dan zit er zowiezo een nachtje tussen omdat ik heb aangegeven dat ik wel even mijn werk met goed fatsoen moet afronden. Dus dan heb ik ook alle tijd.
    Ook kunnen ze altijd wat meenemen van het depot daar (daar hebben ze zelfs kleertjes, bedjes, badjes, kinderwagens en weet ik al niet meer). Dus ook hier ben ik niet zo bang voor.
    Verder heb ik al een kinderwagen dus kan ik zo de deur uit om wat te kopen (daarom móest ik die al hebben van mezelf ;) ) en heb ik kleertjes waarmee je een heel weeshuis kan aankleden en heb ik flesjes in huis. Dus komt vast goed!

Maar hoe het écht zal gaan dat weet ik nog niet, maar Mounia en Tanja hebben het hier ook overleefd dus komt vast goed! :p

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @nicolette wat een gaaf kamertje. jeetje komt zo wel dcht bij he.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    hihi, ja die tafel maakt het dan wel helemaal af ja;)
    ah, nou ben weer helemaal op de hoogte! sorry voor mn vragen hoor, maar ben altijd zoooo nieuwsgierig en nu kan ik dit van "dichtbij" kan meemaken... hihi zp, connecting lifes.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wauw. het wordt nu allemaal wel heel 'echt'
    Leuk hoor. En idd, dan kun je nog een kamer leegruimen als opslagkamer. :)

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Vraag maar raak hoor Taliaa! Vind het o zo gezellig!! :D

Enorm spannend zo het Lizab....echt zo onwerkelijk zo'n kamertje in ons huis! Wow! Het komt er dus toch nog, ondanks alles!:)

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Het is zover.....morgen komt ons eerste pleegje. Verder kan ik ivm de situatie helaas niks zeggen. Sorry, maar is echt in het belang van het kindje.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    KIPPENVELLLLLLLL.... gefeli meid!!!! alle liefde en geluk met jullie pleegje! Een hele, hele fijne kerst!!!!:):)
    jullie bedje is morgen gevuld! wat moet dat goed voelen. (en eng, en nieuw en verwarrend, maar vooral liefdevol en warm!!!!!)

10. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Gefeliciteerd ! Spannend allemaal. Wens jullie veel succes en een hele fijne kerst!

11. tanja8

tanja8 Niet meer actief

aaaaaaaahhhh Nicoletta!! Super meid!!
    Zie je hoe snel dat gaat!!! Super! Heel veel succes zo de eerste dagen! wat een kerstcadaeautje:D Hoop dat het goed komt het met kindje.. want die situatie is nooit leuk natuurlijk:(

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat spannend meid! Zo net voor de kerst, wat een bijzondere kerst :)
    Veel succes en plezier vandaag.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh meis, wat een bijzondere kerst zal dit worden voor jullie. Veel warmte en liefde gewenst.

kus, Zora

14. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    #474 Nicoletta, 24 dec 2009
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
    Het kindje zal toch (nog) niet komen. Ze blijft in ieder geval in de kerstvakantie bij oma. Daarna wordt weer gekeken hoe het verder moet. Alles is in huis maar dat is altijd handig voor een ander moment.

Ook dit is crisispleegzorg....

15. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ja ook dit hoort er bij:)
    Je bent in alle staten en er helemaal klaar voor en dan opeens... gaat het (even) niet door:)

fijne kerstdagen als nog!

16. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ja hoor, we zijn er ook enorm nuchter onder. Het hoort erbij en ik ben allang blij voor dit kindje.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goed dat je er zo nuchter onder bent. Het hoort erbij, en is in dit geval waarschijnlijk beter voor eht kindje maar toch....

Dikke kus!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    dikke knuffffff

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nicoletta, wat snel! O, dat is jammer. Nou, hoort er idd bij. Succes.

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik dacht ik kan je feliciteren maar helaas dus nog wat langer wachten..... Hopelijk kunnen jullie snel een warm thuis bieden aan een pleegje! Hele fijne kerstdagen toegewenst!

Deel Deze Pagina