Geen adoptie maar pleegzorg

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Nicoletta, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nicoletta, het kamertje is echt geweldig geworden! Het ziet er helemaal super uit! Wauwie! Laat pleegje maar komen hoor, jullie zijn er hartstikke klaar voor.

2. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoi meiden!

Allemaal een heel goed, gelukkig en gezond 2010 gewenst!!

Nicoletta; wat een onwijs leuk kamertje zeg, jullie zijn er klaar voor! Zo bijzonder om zo open te staan voor een kindje in nood..

Mounia; ben nog steeds bezig met je goede nieuws; wow! Ook hier gefeliciteerd!

Anderen; leuke jaarwisseling gehad?
    Hier gaat alles goed, het is me toch een belevenis de pleegzorg! Maar pleegje doet het goed en leert momenteel ontzettend veel woordjes! Wij vinden het super om te doen (gelukkig maar, je moet het toch altijd gaan ervaren), al is de rompslomp eromheen wel eens wat minder (communicatie blijft lastig :)).

Tot snel,
    Appie

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Appie, dank je meid! Ik zit ook al de hele dag niks anders te doen dan naar de test staren en jullie lieve berichten te lezen :D

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Mounia, super gefeliciteerd. Ik zag het net bij de septembermamma's. we schelen maar een paar dagen. :D

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Mounia wat lees ik nou. wat een super nieuws. krijg er helemaal een brok in me keel van. wat gaaaafff gefelicteerdddd

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Mounia gefeliciteerd meid!!! Super goed nieuws!

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :$:$ Mounia!!! :$:$:$

Nou jaaaaaaa wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaffff!!! Meid ontzettend van harte gefeliciteerd en een enorme dikke knuffel!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey lieve meiden,
    Zoals hier de meeste al weten zitten we even in een stressperiode rondom de zwangerschap (is uitgebreid te lezen in mijn eigen topic).

Nicoletta, al iets gehoord van pleegzorg??????Ik hoop dat het niet lang meer hoeft te duren!

9. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Nee nog niks :(! Super irritant! :D

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ja dat geloof ik best!
    Trouwens wat was je aan het doen toen je het telefoontje laatst kreeg over een 1ste aanbod? (wat even later niet doorging)Ben ik wel benieuwd naar :) Had je je telefoon bij de hand? Stond je net onder de verf bijvoorbeeld? haha

11. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :D:D kerstamuses aan het maken!! Ik zat met mijn handen in de pesto en de mozarella :D:D Telefoon had ik wel bij de hand maar hij was daarna wel vies, net als mijn haar en mijn wang :D.

Maar jullie hebben gelijk gehad, als je het écht niet verwacht gaat de telefoon. Tja wie verwacht nu dat de telefoon gaat als je een dag voor kerst zit?

Nu maar weer afwachten wanneer ik het weer echt niet verwacht ;).

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hahahaha geweldig!Ik zie het al helemaal voor me!
    Ja he dat vraag ik mezelf ook vaak af: "waneer komt het onverwachte moment nou?!"

13. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ja dat zou toch echt eens snel moeten gebeuren he! Jij wacht al veel langer dan ik, maar ik kan echt al nauwelijks meer wachten...

14. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik stond onder de douche toen ze belde:)
    Snel even geroepen of ze ove r5 minuten terug wilde bellen zodat ff mn haar uit kon spoelen enzo:D

15. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :D:D:D ooooo zijn dat ook onverwachte momenten :D:D:D nou die gebeuren gelukkig dagelijk! ;);)

Even een beetje gek vraagje, was het bij jullie ook op een vrijdag of zoals in mijn geval een soort van vrijdag (dag voor kerst?)? Ik heb van verschillende kanten gehoord dat het heeeeel vaak op vrijdag is :D en dat is het morgen :D:D:D :p

16. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Bij ons was het ook op vrijdag:) volgens mij sdat omdat ze dan voor het weekend een eventuele plek voor een kindje willen hebben en dan heel hard gaan bellen enzo:D

17. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    zie je wel!! Ja dat idee heb ik dus ook Tanja!

Nou jaaa morgen is het weer vrijdag zullen we maar zeggen ;):D.

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Meid ik hoop dat jij eerder een telefoontje krijgt dan ik!En dat meen ik echt!Ik heb hier zo'n wonderkindje lopen, een 2de mag nog wel wachten dan ;) Als jij maar snel een telefoontje mag krijgen!

Tanja, Onder de douche...ja dat is idd een onverwacht moment hahaha

Hier kwam 1 pleegje op een maandag en 1 op een vrijdag.

19. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Pleegje lag in bed en de deur was al dicht. Ik wilde nog even was terug leggen in haar kast dus ik loopt weer naar binnen zegt ze:
    "Mama, een hoedje!!!! ik schrik er van!"

hihihi zo schattig:D:D

Hoei s het verder bij jullie dames?
    En met jou mounia?al goed nieuws?

20. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Tanja oooooooo wat een leuke uitspraken heeft jouw pleegje toch! Echt ik kan haast niet meer wachten! Dit wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een liefie zeg!

Hier nog geen nieuws aan de horizon :(, ik moet gewoon geduld blijven hebben. Maar oooohhh nu ik 'eraan geproefd' heb is dat zo moeilijk!! ;)

Deel Deze Pagina