Geen adoptie maar pleegzorg

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Nicoletta, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    toch wel een kippenvelletje hoor....

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    bijzonder. :D Ook hier het velletje.

3. femmoltje

femmoltje Nieuw lid

20 jan 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    He he zeg wat kunnen jullie schrijven zeg.
    heb er 2 avonden over gedaan om dit hele topic van pagina 1 tot pagina 57 te lezen.
    Wil iedereen heel veel succes wensen met:
    - het wachten op een kindje
    - zwanger zijn
    - of zwanger worden.

Ik ben gisteren 24 geworden. Wil graag kindjes maar volg momenteel nog een deeltijd studie. Wil dus even wachten tot ik klaar ben met studeren.
    Pleegzorg zou ik ook willen maar nu nog niet.
    heb het er met mijn vriendje nog niet over gehad maar hij wil ook graag kindjes.
    Ik vind een eigen biologisch kindje wel heel speciaal maar ook het zorgen voor andere kindjes ga ik niet uit de weg.
    Ik werk in de kinderopvang en kan daar nu nog met de kindjes omgaan en sommige zou ik wel mee naar huis willen nemen
    Maar helaas..
    Onze tijd komt nog wel

gr en succes allemaal
    gr femke

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Meiden, ik heb gisteren te horen gekregen dat het voor 99.9999% zeker is dat mijn pleegdochter bij mijn blijft!!!! :D Ik zit helemaal te stuiteren, op het moment dat het écht officieel is ga ik een gat in mijn plafond springen :D

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Oh Mounia, geweldig zeg.
    Wat een positief nieuws!!! Ik ben zo blij voor jullie. HOop dat het snel helemaal definitief is.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    oh mounia, wat een supernieuws!!!!! (heb je ook wel verdiend meid!!!)
    en blijven is dat ook echt blijven??

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Thanx meiden, ja ze blijft dan ook echt voor altijd :D Ow wat heerlijk om dat te mogen zeggen hihi.

Vandaag bracht ik haar naar de PSZ en dan speel ik even daar met d'r, dan zeg ik dat ik naar huis ga en zegt ze "mama halen" . Daar bedoelt ze mee van dat ik haar straks kom halen, ik zeg dan altijd "ja straks kom ik je halen" .
    Toen ik dat zei ging er steeds door me heen van "ach schat mama komt je nu echt ALTIJD HALEN!"

Ik was altijd bang stel ze moest weg dat ik haar dan zou wegbrengen, en dat ze dan zou vragen "mama halen" en dat dat niet zal gebeuren :( brrrrrr kreeg altijd tranen om die gedachtes.

Maar goed, ze blijft lekker hier :)

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ah, krijg dr wel tranen van in mn ogen hoor, hoe mooi!!!!
    (Maar hoe wordt dat dan officieel geregeld?? voogdij?)

9. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Oh Mounia!!! Wat geweldig nieuws he!
    Ik hoop echt dat wij dat ook ooit over ons pleegje mogen zeggen!! want het idee dat ze weg moet bij ons... ik kan er nu al om janken haha maar ja dat hoort er wel een beetje bij.

Ons pleegje is van de week voor het eerst naar de psz geweest:) Helemaal goed en leuk voor haar! En heeeel leerzaam merk ik nu al:)

Wordt het niet eens tijd voor een meeting met alle pleegmama;s en pleegmama;s too be binnenkort??? ;)

10. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Oooo Mounia! Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffff!!! Kippenvel!!!!!!!!!!!

Oooo ik ben zo ontzettend blij voor je! Dat goede nieuws kon je nu wel even gebruiken zeg! Wow

Een meeting zie ik zeker wel zitten, alleen nu even niet omdat ik wat anders aan mijn hoofd heb. Eind volgende week kan ik weer een beetje mijn agenda overzien.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mouna wat een super nieuwss. o wat zal het een fijn gevoel zijn

Hier moets ik die vrouw bellen, al 3 weken terug, alleen iedere keer als ik bel is ze er niet. grrrrrrrrr

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    *breekt in*

@Mounia, ik las net al in je eigen (inmiddels gesloten) topic dat je pleegdochter bij jou mag blijven.... Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!! :) :) :) Hoe gaat dat dan? Adopteren jullie haar officieel? In ieder geval is het supernieuws, dat kunnen jullie wel gebruiken dus het is jullie zeer gegund! :)

*breekt weer uit, maar komt terug om er meer over te lezen*

13. femmoltje

femmoltje Nieuw lid

20 jan 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey mouna

Wat gaaf dat je pleegje mag blijven..
    Super zeg.
    Moet goed voelen

gr Femke

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey meiden, dank jullie wel :D

Mijn topic is gesloten wegens overschijden berichten aantal, ik heb inmiddel alweer een vervolg topic geopend ;)

Ik heb volgende maand een gesprek met alle details enz.
    Ik weet niet of ik de voogdij krijg, wat wel zeker is ze blijft!

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, bedankt voor de update. Ik had me niet gerealiseerd dat je weer een nieuw topic hebt. Fijn dat ze blijft!!!! :)

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    mounia gefeliciteerd!!! lekker feestje vieren dus, schrijf de datum op!!! want dit is toch eigenlijk een soort verjaardag

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Mounia, gefeliciteerd! Fijn dat het nu definitief is.

Hoe is het met de rest? Binna, de dame al te pakken kunnen krijgen?

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Jeee vandaag heeft die vrouw gebeld. ze belde om te vragen hoe wij het zagen qua hoe vaak het kindje kon komen per wiekend. dus 1 keer in e maand of om de 2 weken. nou het eenigste wat ik wil is dat er ritme in zit. voor mijn meisje maar ook voor dat kindje

en dat zei ik dus. en vroeg of het lang kon duuren of niet en ze zei toen van niet. dat het best wel snel kon zijn omdat er een hoop zijn. ben ok erg benieuwttt

19. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    JOH!! Dat is even goed nieuws zeg!! Geweldig voor jullie. Ik ga voor je duimen hoor.

20. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    @ Mounia: wat fijn dat je zekerheid hebt over je pleegdochter. Ook erg fijn voor haarzelf dat ze nu lekker haar plekje heeft (ook al zal ze dat nog niet beseffen..?). Ik ben echt blij voor je, na het eerdere nare gebeuren!

@ Binnabinna: wowie, dat kan dus snel gaan. Je hebt het vast al geschreven, maar voor wat voor leeftijd staan jullie dan ingeschreven?

@ Nicoletta: bij jou nog geen nieuwe ontwikkelingen? Ik zag wel een erg mooi kamertje voorbijkomen!

@ Tanja en Mounia: Hier gaat pleegje ook naar de speelzaal, ook weer een heel boeiend proces zeg. De eerste keren veel huilen door verlatingsangst, maar inmiddels gaat dat goed en wordt er zoveel geleerd en beleefd daar!

Hier verder alles goed, maar druk, combinatie werken/pleegkind is soms even aanpoten :) Werken de andere pleegmama's nog ernaast? Hoe vinden jullie dat?

Tot snel maar weer.
    Appie

Deel Deze Pagina