Ik heb het doorgelezen maar aan mijn man zijn reactie te merken is hij nog niet helemaal aan toe. Ik heb de info dus even weggelegd en hij mag aangeven wanneer hij dit wil lezen of erover praten. Hij is nu eventjes zijn schrik aan het verwerken....Hij had er niet bij stilgestaan dat de aankomende operatie en IVF ons 'eindstation' is. Toen ik hem dit vertelde was de schrik van zijn gezicht af te lezen dus ik laat hem nu eerst maar eventjes rustig nadenken voordat ik hem allerlei info onder zijn neus druk.
Vlinder...wat moeilijk zeg. Je man had vast nog helemaal niet zover vooruit gekeken. Vrouwen zijn daar waarschijnlijk toch anders in he... Ik denk dat het goed is dat je het even laat rusten en hem even op zn eigen tempo bij laat komen van dit inzicht... Wat voor operatie moet je ondergaan als ik vragen mag?
Natuurlijk mag je dat vragen: Ze gaan de endometriose cystes verwijderen en alles gelijk goed schoonmaken.
Ja die bestaat en ook natuurlijk een kans dat de IVF niet zal slagen....maar daar proberen we niet vanuit te gaan.
Ik bedoelde het juist positief. Ik had het gevoel dat je zelf aangaf dat de kans best groot was dat het er voor jullie niet meer in zou zitten. Maar als de operatie dus slaagt, krijgen jullie ivf en dan kan het dus heel goed zijn dat ook jullie een eigen wondertje mogen verwachten!
Ja precies, als de gyn alles mooi wegkrijgt....Ik word na de operatie aan de hormonen gezet (geen pil) om me in de overgang te houden zodat mijn eierstokken stilliggen tot aan de IVF. Het is dus wachten tot de uitslag na de operatie maar we gaan er vanuit en onze gyn ook dat we voor IVF kunnen erna.
Nou dat is iiig wel goed nieuws! Fijn dat de gyn ook zo optimistisch is! Als hij/zij er geen vertrouwen in zou hebben zouden ze dit nooit zeggen he! Wanneer krijg je operatie? (En dan moeten we geloof ik maar weer eens ontopic...)
Oeps, ik zie het nu pas. Ja zeker spannend.... Wil ik doen, maar ik moet er zoveel op de hoogte houden dat ik denk dat ik sommige vergeet Hieronder de link naar mijn topic, daar kun je alles volgen http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/198077-onze-weg-naar-ivf-endometriose-11.html#post7141110
Hey Ladies, wat is het stil hier ! Met ons pleegje gaat alles nog steeds goed. Het ontwikkelt zich goed. Van de week zijn we in een speeltuintje in de buurt geweest en hebben we samen soort van geschommeld. Erg leuk maar ook spannend! Van de week zeiden mijn man en ik tegen elkaar dat het eigenlijk al helemaal 'past' zo. Alles draait op rolletjes zeg maar. Vlinder succes morgen! Hoe is het verder met de andere dames?
Ha dames, Hier ook alles goed hoor!! Pleegje gaat lekker dr gangetje.Ze speelt sinds de zon weer schijnt alleen in het hofje, pleintje achter onze tuin, ik ben dan overbezorgd van 'schat ga je niet uit het hofje??' dan hoor ik NEEEHHEEEE MAMAAAA IK WEET HET WELLLL!! HET KOMT GOED MAMA.. En ze doet het ook prima maar ik ben natuurlijk overbezorgd haha. ZIjn jullie nog op het nieuwe forum? wat Nicoletta als link had gegeven? Groetjes tanja
ff update hier, we gaan voor vakantie opvang en azterdag krijgen we een jongen van 10 of 11 jaar voor de eerste keer. best wel spannend hoor!
JOH!!!! wat goed!!!! Spannend zeg!!! Meld je je ook op dat andere forum aan?? Ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd! Wat een superlekker schatje heb jij zeg Tanja! Ik moet zo om haar lachen steeds. Ons boeffie zegt tegenwoordig NEE en schudt dan ook heel eigenwijs met het koppie. Dan moet ik zo mijn best doen om mijn gezicht in de plooi te houden als ze iets doet wat niet mag.
haha, nicoletta, dat wordt nog wel erger Meiden zijn al heel vlug echte meiden (lees diva's ) @brusje: super zeg!!! komt hij meteen een week?? of eerst kennismaken??
bedankt voor de reacties. hij komt direct een week, En hoe het precies gaat weet ik niet echt. In de info staat wel iets in over telefonisch contact , maar ik heb geen nummer, dus bellen kan niet. Vindt het ook wel spannend. En welk ander forum is dat?
Hoi meiden hier gisteren naar de info avond geweest, is allemaal goed meegevallen. we hebben een vragenlijst meegekregen en na het invullen start voor ons de procedure
Wat goed! Leuk zeg!! Ben ontzettend benieuwd hoe het je zal bevallen. De cursus was enorm intensief maar tegelijkertijd ontzettend leuk. Het forum wat ik bedoelde is: pleegoudercontact :: Index