Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar lid worden zie ik nergens staan als ik op de club klik....
Zeker een heftige documentaire.. Maar wat een prachtig stel!!! Zo waardevol wat zij betekenen voor deze kinderen... respect! Ik heb morgen mijn matchingsgesprek, de 1e.. moet eerlijk zeggen dat ik best nerveus ben... al heb ik er ook veel zin in! Nerveus, komt ook omdat ik niet weet wat ik kan verwachten... ik heb geen idee hoe zo'n gesprek gaat.. wat er van mij verwacht wordt etc. Je mag natuurlijk al je vragen stellen... maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zou vragen... op dit moment kan ik dat niet echt bedenken.. Welke vragen hebben jullie gesteld bij matchingsgesprek?
We hebben nog nooit een matchingsgesprek gehad, dus ik kan je niet helpen Sonny. Ik wens je wel heel veel succes en ben benieuwd naar je ervaringen!
Sonny, ik heb er helaas ook geen ervaringen mee, maar net als Murphy, ben ik ook heel erg benieuwd naar je ervaring! Succes alvast! Meiden die toegelaten willen worden tot de club, ik denk dat je dan een uitnodiging moet krijgen van Nicoletta (oprichtster). All, heeft iemand hier contact met Nicoletta? Ze is al een tijdje niet geweest. Ze moet de instellingen van de club aanpassen, zodat het een besloten club wordt en niet iedereen kan meelezen. Dat kan nu dus nog wel..
Ohw oke, dan zijn de instellingen wel goed. Ik hoop dat Nicoletta jullie snel een uitnodiging zal sturen!
Ja wel goed. Volgende week ons 2e huisbezoek. We hebben de vragenlijsten ingevuld en opgestuurd. Ondank dat het een hartstikke aardige vrouw was, vind ik het wel heeeeel spannend!! En met jou dan?
Kan ik me voorstellen zeg! Nu komt het echt dichtbij voor jullie! Wij hebben maandag ons eerste oriënterende gesprek, ben heel benieuwd!
Natuurlijk! Even nog een vraag aan jou Lobi: jij geeft in de handtekening aan.. "nieuwe ronde starten met fostimon", wat betekent dit (als je hier antwoord op wil geven hoor..)