In de wachtweken na eerste ivf Inmiddels 8 dagen na terugplaatsing van 3dgs embryo. 11 dpo dus en 13 dgn na pregnyl 5000. Tijdens iui dit hormoon ook gebruikt en dan had ik op 12dgn na pregnyl nog wel een tuurder en op dag 13 blanco. Heb de laatste 2.5 jaar zo veeeeel vage streepjes gehad. Een echte streepjes pieser Maar deze leek me toch wel duidelijk? Ben op Vd zenuwen en durf nu morgenochtend al bijna niet te testen uit angst voor teleurstelling. Wat vinden jullie? Of hebben jullie rijtjes van jullie pregnyl streepjes?
Het kan helaas echt nog pregnyl zijn.Ik zou morgen of overmorgen nog even opnieuw testen,en als hij donkerder is,kun je ervan uitgaan dat het geen pregnyl meer is.Heel veel succes,ik duim voor je
Heb geen verstand van Pregnyl, maar wat moet dit weer ongelooflijk spannend voor je zijn!! Hopelijk gaat hij mooi oplopen!
Sheibe ik had gehoopt dit te tackelen door al 13 dgn erna te gaan zitten... Ergens weet je ook dat je met vroegtesten dit risico loopt. Ik hoop dat hij morgen iig niet afloopt❤️
Heb gisterenmorgen getest en die was blanco. Maar de urine was niet zo geconcentreerd (stond op de camping ging allemaal niet zo gemakkelijk) dus durf niet te zeggen of hij toen met eerste ochtend urine ook negatief was geweest.... Dagen daarvoor niet getest want ging al uit van 13 dgn gezien eerdere ervaringen en just to be save wilde ik dus dag 12 nog ff testen
Ik mocht 12 dagen na terugplaatsing al testen. Ook met pregnyl gespoten. Ik heb zelf nog 5 dagen extra gewacht dus ik kan niet weten of zeggen hoe mijn test er uit had gezien, maar ze hadden het denk ik niet gezegd als de kans er was dat het een vals positief was met dat termijn. Ik zou denk ik een dagje wachten met testen en daarna weer. Dan moet hij óf een stuk lichter zijn of verdwenen zijn, óf je hebt een mooie streep Succes!
Het kan helaas nog steeds de pregnyl zijn. Enige wat je kan doen is door testen en kijken of hij op loopt. Hopelijk lopen ze goed op
Nou... Ik heb bijna 20x pregnyl gespoten... Maar hij is zó mooi roze en duidelijk voor de tijd... Ik zou wel blij durven te zijn!
Spannend, lijkt mij ook geen pregnylstreepje meer. Maar dat weet je pas zeker als je overmorgen (of morgen maar overmorgen is duidelijker) een mooie donkerdere test hebt.
Hij lijkt mij wat donker voor nog pregnyl maar je weet het pas zeker als hij gaat oplopen. Spannend!! Ik ga voor je duimen.
Ja ga morgen en overmorgen nog maar testen... Heb alleen echt zo erg t gevoel dat ik ieder moment ongesteld ga worden. Maar lees ook wel dat dat net zo WEL zwanger kan betekenen. Wachtweek 1 ging nog wel zo goed
Het kan helaas nog steeds de pregnyl zijn. Enige wat je kan doen is door testen en kijken of hij op loopt. Hopelijk lopen ze goed op
Ik vins hem te duidelijk voor pregnyl. Maar idd zekerheid heb je pas als hij oploopt. Die buikpijn gevoel alsof je menstruatie eraan komt had ik alle keren tijdens NOd en was dan idd zwanger.
Dat had ik bij beide zwangerschappen en dat zei helemaal niks Bij de eerste totaal geen kwaaltjes behalve het idee van ongesteld worden en bij de tweede al wel kwaaltjes. Ik vind de streep echt donker hoor. Ga voor je duimen!
Ik heb ook goede hoop. Best een duidelijke streep namelijk. Ik duim voor je dat die morgen donkerder is.
14 dgn na pregnyl 9dgn na tp (12dpo) dus Streepje staat er al voor de controle streep. Tov gisteren na genoeg gelijk Wat denken jullie?
Kan aan mijn ogen liggen maar die vandaag lijkt lichter dan (de verse) van gisteren. Heb de foto's ff bijgesneden. Boven is de verse van gisteren en daaronder die van vandaag. Bekijk bijlage 505630 Bekijk bijlage 505631