Geen afscheding meer na 5 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xJenn202x, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xJenn202x

xJenn202x Lid

2 sep 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Beste mensen,

Ik heb paar dagen terug eisprong gehad en toen ook afscheiding.
    Normaal gesproken heb ik altijd heel veel afscheiding en nu helemaal geen last van. Is er iemand die dit ook heeft gehad en bleek dan zwanger te zijn?

Need help thanks

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Hier ook na de eisprong totaal geen afscheiding in de maand dat het raak was. Maar volgens mij valt er niets over te zeggen. De één heeft wel afscheiding en de ander niet. Naarmate je verder in de zwangerschap zit is het volgens mij wel zo dat je meer afscheiding krijgt.

Ik hoop voor je dat het raak is maar ik zou mij niet teveel focussen op eventuele symptomen. Veel klachtjes kunnen ook te maken hebben met een aankomende menstruatie.

Ik duim voor je!

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ieder lichaam werkt anders natuurlijk, ik had het allemaal andersom! Een week voor menstruatie altijd kurkdroog en toen ik zwanger bleek had ik echt super veel waterige afscheiding!

4. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik heb altijd veel afscheiding, maar 1 keer niet. Maar ik was niet zwanger, dus dat zegt niet zo veel.

5. xJenn202x

xJenn202x Lid

2 sep 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL

Ja alleen heel raar is dus ik heb altijd veel afscheiding. Vond dat juist vervelend jullie begrijpen het denk ik wel. De hele maand altijd gaat het door alleen nu juist wanneer ik voor de eisprong sex heb gehad en tijdens is het nu weg ofzo. Ik ga inderdaad niet teveel denken maar hoop natuurlijk goed nieuws ;p

6. xJenn202x

xJenn202x Lid

2 sep 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja oke dus het kan ook niks betekenen inderdaad :p even afwachten nog 6/7 dagen kan ik testen.

7. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Ja hier wel! Beide keren opeens helemaal geen afscheiding meer paar dagen na eisprong en zwanger :) viel me toen ook echt meteen op.

8. xJenn202x

xJenn202x Lid

2 sep 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    oke ben benieuwd :p maar heb nu een klein druppel afscheiding gezien ( melkachtig kleur) en mini krampjes in me buik vandaag en steken bij me borsten. Hoop dat ik niet ongesteld ga worden, maar ja je weet het nooit he vrouwen lichaam is soms echt een raadsel waar je gek van word hahaha. Ik heb normaal nooit te vroege klachten van menstruatie maar u never know ben al 4 maanden gestopt met de pil. tweede poging eerste keer zonder ovulatie test en dit keer met gedaan dus hoop dat het raak was. 2 dagen voor de test geklust. de dag dat ik vruchtbaar was kon ik niet en toen kreeg ik echt steken dat eisprong eraan zat te komen en vruchtbaarheidsslijm. de dag dat ik smiley zag van ( 48 uur) geklust dat ie eraan zat te komen. de dag erna helaas kon me vriend niet en dag erna nog een keer.

Deel Deze Pagina