Ik heb even een vraagje, kan namelijk niets vinden op t internet. Ik moet rond 10-9 ongesteld worden. Alleen heb ik nu al een paar dagen erg last van mijn ogen. Alsof je ze niet scherp krijgt en scheel kijkt. Ook heb ik sinds vandaag veel t gevoel dat ik moet overgeven? Wie herkend dit?
IK moet ook 10-09 ongesteld worden. Ben onregelmatig en heb de afgelopen dagen veel last gehad van symptomen. Paar dagen terug begon de steken en kreeg ik een eisprong. en nu paar dagen ook last van slecht kijken. Me ogen lijken stuk slechter, misselijk ook een keer overgegeven. Opgeblazen gevoel maar is nu wel weg zou dan de eisprong zijn geweest waardoor ik dat had. maar pijn in me borst en onderrug, en slecht zien dat heb ik nog wel.
ik moet 5-9 ongesteld worden.. heb van mijzelf al slechte ogen ( ook lenzen) maar ik werk dat ze ontzettend droog zijn.. veel wrijven, knijpen en tranen deze week...
Ik heb nu ook ineens dat als ik wat eet ik moet kokhalzen en kan huilen om vanalles, kan t nog weg drukken.
Allemaal dezelfde griep? Duurt lang voor je kunt testen he! Hopelijk allemaal een positieve test dames!!
Ik heb ook slechte ogen van mezelf. -1 en lijkt nu ineens erger dagen met de eisprong en erna. Bepaalde dingen komen ook me strot uit kwa eten of dingen die ik lekker vind opeens niet meer. Weet niet wat het is probeer niet teveel aan te denken want je kan jezelf gek maken. En een merkt gelijk dingen maar lijkt me zo vreemd zo snel dingen voelen dus wil je ook geen hoop geven. Ik zelf heb nu ook helemaal geen afscheiding meer terwijl ik dat normaal gesproken hele maand lang veel heb. ( sorry voor onsmakelijke dingen )
Hahaha ja een griepje lijkt me niet echt dan had ik het geweten. Maar who knows wie weet positieve test. Ik mag over 5/6 dagen al testen. Maar misschien wacht ik nog wel even ben alleen ongeduldig. Maar dat heeft iedereen denk ik hier hahha
Hier herken ik het helaas niet als een symptoom. Ik had wel dat als ik onder de douche stond mijn ogen enorm begonnen te branden maar dat kan ook van de hooikoorts in die periode komen. Ik moet zeggen dat als 10 sept je NOD is, je ook vrij vroeg bent voor het hebben van symptomen. In de meeste gevallen is het nu nog niet eens ingenesteld en kun je dus ook nog geen klachten hebben van de zwangerschap. Je maakt pas HCG aan na een eventuele innesteling. Ik denk dan ook dat de klachten misschien worden veroorzaakt door het Progesteron. Ik zie dat je in een vorig topic ook al aangaf hier last van te hebben. Betekent uiteraard niet dat het deze ronde niet raak kan zijn . Hopelijk heb je snel een positieve test!
Ik had het eerste en 2e trimester erg veel last van hooikoorts. Misselijkheid kwam met 6 weken, heeft aangehouden tm 27wk (meerdere malen per dag overgeven en nonstop misselijk ondanks 2 soorten medicatie) Verder als kwaaltjes het ongi gevoel en erg moe zijn, dat heeft tm 12/13wk aangehouden. Succes meiden! Hoop voor jullie op allemaal positive testen! Alleen als je NOD over 8 dagen pas Is (nu dus 6dpo) Is het wel extreem vroeg om al echte zwangerschapsklachten te hebben.
Thanks voor je reactie. Alleen ik begreep dat als je miskraam heb gehad je t eerder kan merken. Geloof dat mijn ovulatie op dag 10 was qua gevoel en periode eerder was t dag 10. We wachten af.
Hier ook een miskraam gehad en het kan volgens mij dat je de klachten sneller kunt herkennen maar elke zwangerschap kan weer anders zijn. Het is niet zo dat de innesteling ineens sneller is na een miskraam. En zolang er nog geen innesteling is geweest kun je ook geen zwangerschapsklachten hebben. Gebruik je trouwens geen ovulatietesten? Omdat je niet precies weet wanneer je eisprong was?
Ey. Nee gebruik geen ovulatietesten. Dit omdat ik er alleen nog maar mee bezig was en niets anders meer deed. Heb nu een appje die t ongeveer aangeeft.
Maar een appje kan niet in je lichaam kijken, die rekent het gemiddelde uit dus dat is ook niet echt betrouwbaar..
Dit heb ik tijdens de zwangerschap wel ervaren ja. Voornamelijk slechter kunnen zien op afstand. Kreeg dit wel echter pas na circa 5 a 6 weken zwangerschap.
Ik had wel echt last v m'n ogen tijdens en ook ma de zwangerschap. Kon zelfs even geen lenzen meer verdragen! Kam echt door hormonen komen, maar of t van zwangerschap of van progesteron/pms dat blijft de vraag.. Dat kokhalzen overigens wel heel herkenbaar als echt zwangerschapssymptoom.. Hoop t boor je!'
Nee klopt appje is totaal niet betrouwbaar maar de 1e keer wel zwanger geworden op vertrouwen van app😁. We zien t wel toch tis allemaal niet te plannen.