pfff ben zo misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ik29, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje ik kan gewoon niet slapen, ben wel moe maar ik heb zoo last van misselijkheid dat ik niet in slaap kom ik weet niet wat er met me is. ik ben niet ziek want heb niet hele hoge koorts en heb alleen last van misselijkheid, eten helpt wel even ma na 10 min ben ik weer misselijk had het eerst in vlagen maar begint nu in de avond en zet de nacht door en in de ochtend ben ik ook misselijk en dan is het overdag gewoon weg( is al de tweede nacht dat het zo gaat)ik weet echt niet of dit wel normaal is voor een zwangerschap zo 4/5 dagen voor NOD? En ik hoef me borsten maar aan te raken en ze doen pijn. ik word er gek van :( heeft iemand dit ook zo meegemaakt paar dagen voor NOD. Ik ben wel zwanger geweest en moet eerlijk zijn ik was toen ook zo misselijk maar volgens mij begon dat 2 dagen voor me NOD. sorry meiden ben ff de weg kwijt en beetje emotioneel alleen weet ik niet waarom want ben gelukkig en heb een mooi leven en heb helemaal geen rede om emotioneel te zijn:( meschien door het slechte slapen.

moet ff me ei kwijt sorry voor mijn gezeur..

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik zou zeggen probeer een test..

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Het zou heel goed kunnen hoor... Maar je zal het pas zeker weten met een testje :)

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ff testen? ;) succes!

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik zou een test doen, klinkt hoopgevend.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Testen inderdaad.

Je schrijft overigens dat je niet zulke hele hoge koorts hebt. Dus je hebt wel koorts? Maar dan niet zo hoog of begrijp ik het verkeerd?

Het kan ook goed een virusje zijn. En nee, dan hoef je niet per se koorts te hebben.

Toch hoop ik dat je een dezer dagen een mooie zwangerschapstest in handen hebt.

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @ik29 nu kan ik met jou mee hopen ipv andersom! Ik duim voor je! Maar kun je al testen? Of is het nog te vroeg?

8. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah ik heb altijd wat hogere temp tussen eisprong en NOD ( iedereen lijkt mij) dat bedoel ik ermee. liza28, ik kan nu zoizo niet testen geen test en morgen ook niet dus word het dinsdag of woensdagochtend. dan kan ik net zo goed wachten meschien tot me NOD ben zo twijfelachtig bang voor teleurstelling denk ik. kijk nog even wat ik ga doen. xx

Deel Deze Pagina