Het klinkt misschien heel erg vreemd! Maar mijn snot achtige afscheiding is oranje van kleur Toen ik vanochtend naar het toilet ging zat aan mijn toiletpapiertje een soort oranje achtige afscheiding. Net toen ik nogmaals naar het toilet ging had ik het nog steeds en lag er in het toilet ook een snot achtig kloddertje van ongeveer 1,5 cm. Heeft iemand dit ook gehad? en weet wat het is? maak me miss wel een beetje zorgen want kan niks vinden op internet. Is het misschien mijn slijmprop die een beetje is opgelost in de afscheiding? Sorry voor mijn vieze beschrijving.
Ik denk aan (een gedeelte van) de slijmprop. Bij mijn zoon had ik dat op vrijdag, de zondag erna is hij geboren! Je bent 37 1/2 week zwanger, dus moet kunnen?
Ik hou het wel in de gaten. Hoop stiekem dat het mijn slijmprop is want kan niet wachten mijn lieve ventje in mijn armen te houden Ook al zegt de slijmprop natuurlijk niet altijd dat de bevalling zich aankondigt Bedankt voor jullie snelle reactie!
Volgens mij 35 weken. Heb inmiddels wel 1 1/2 cm ontsluiting en bijna verweekt maar dat is ook al ruim een week zo
Ja oké maar 35 weken dan is het echt nog te vroeg. Ach ja ts ik hoop dat je snel bevalt maar er altijd vanuit gaan dat je 2 weken overtijd gaat dan valt alles mee Alvast heel veel succes!
Ik had toen ook slijm vermengd met bruin ...dus oud bloed ofzo. De tweede keer verloor ik de slijmprop trouwens in stukjes en toen beviel ik niet gelijk.