Goedemorgen, Ik ben hier net nieuw en heb een vraagje wat ik nergens op internet kan vinden. Ik heb 2 dagen voor mn eisprong sex gehad. Normaal gesproken is mijn eisprong precies op tijd en heb ik altijd afscheiding. Deze maand heb ik na de eisprong geen afscheiding gehad terwijl ik dat normaal wel altijd heb. Is dit nou juist een goed teken of niet . Ik had 2 dagen na de sex wel een steek links onderin mn buik, volgens mij waar de eierstok zit. Dit werd daarna een zeurderig gevoel wat sinds gisteren gestopt is. Zou ik nou zwanger kunnen zijn of niet?
Die steek die je gevoeld geb zal hoogst waarnschijnlijk je eisprong zijn geweest. Je zegt zelf ook al dat je die die dag verwachtte... Je hebt sex gehad voor de eisprong, dus er is wel een kans ja. Maar over de afscheiding na de eisprong weet ik niks.. Daar heb ik geen ervaring mee. De meeste hebben rond hun ovulatie meer afscheiding, maar erna neemt het vaak weer af. Succes.
daar is al eerder een topic over geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/325569-vanaf-eisprong-bijna-geen-afscheiding-2.html Suc6!
Hier nog een die weinig tot geen afscheiding heeft gehad sinds de eisprong. Was dus ook erg nieuwsgierig naar alle reacties. Maar dat klinkt erg positief zeg. Hopen dat wij bij de gelukkigen horen bij wie dit een zwangerschapskwaaltje is. Spannend!!!
Kensho, ik vroeg me af hoe het nu bij jou is? Ik ben gisteren ongesteld geworden. Ik dacht echt dat ik wel eens zwanger had kunnen zijn. Ik voelde me echt anders maar helaas
Ik kwam dit topic weer tegen en wilde toch even melden dat ik 17 april, 3 dagen te vroeg (ben altijd stipt op tijd ) ongesteld ben geworden. Voor de meiden die later met de zoekfunctie aan de slag gaan is het toch wel fijn te weten hoe dit verhaal is afgelopen. @Fien: Balen joh, iig heel veel suc6 met deze ronde en laten we hopen dat het snel raak is!