Innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liz21, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Gisteren was mijn NOD en de hele dag wat krampen gehad, eigenlijk al vanaf dinsdag. Ik was er 100% zeker van dat ik vanmorgen ongesteld zou zijn en me hier ook helemaal op voorbereidt. Echter niets alleen een klein beetje bruinverlies. Normaal als ik dit heb zet het binnen een half uur door en heb ik ook hevige krampen maar tot heden nog niets alleen wat krampjes laag.

Zou het nog een innesteling kunnen zijn?

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Weet je wanneer je eisprong is geweest? Gebruik je ovutesten bijvoorbeeld?

3. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hier ook onzekerheid...

Vandaag is mijn nod maar nog geen spoor of teken van aankomende duivels. Mijn 'symptomen' van de afgelopen week: al 3 dagen ontzettend misselijk met (lange) vlagen, hoofdpijn, lamlendig, heel de tijd ontzettend warm (terwijl ik het over het algemeen altijd koud heb) steken onderin buik, steken in lies, en licht bruinverlies (bij afvegen) al een paar dagen....

Al met al denk ik toch maar dat mijn ms er aan komt, elke maand zijn mijn kwalen weer anders ... al heeft mijn vriend de grootste hoop ivm die misselijkheid :p

4. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Sorry dat had ik ook moeten vermelden..wij zijn al 3 jaar in het ziekenhuis bezig. Inmiddels 7x IUI (inseminatie) gehad. Dus weet zeker dat 2 weken terug mijn ei is gesprongen.

Ik heb iedere maand symptomen zoals jij die beschrijft met en zonder de pregnyl spuit. Dus ik kan je helaas geen reactie geven op jouw verhaal. Wel weet ik dat ook al weet je zeker dat je ongesteld gaat worden je toch zwanger kan zijn. Hebben vele hier en 3 vriendinnen om me heen al bewezen! Ik hoop het van harte voor je!

5. gritje

gritje Lid

29 apr 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Ik had dat vorige week ook. Vanaf woensdag bruin afscheiding heel minimaal. Ook alle symptomen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Uiteindelijk is het zaterdag avond doorgezet, en hoe!
    Hopen voor jullie dat je wel zwanger bent :D

Groetjes

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden, ik hoop dat ik hier mee mag kletsen!
    Ik zit er het zelfde voor als jullie,
    Ik heb me ei denk ik vorige week zaterdag op zondag gehad!
    En nu dus sinds gister wat roze slijm, terwijl ik dus normaal een kortste lf heb van 15, gister op 11 dpo! Of als mijn ei toch vrijdag al was 13 dpo!
    Dus ik zit ook in vervelende onzekerheid!

7. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hier helaas minder goed nieuws. Het heeft doorgezet en hoe!
    Dames, ik wens jullie wel positief nieuws!

Deel Deze Pagina