innesteling of toch vroege ongie wat denken jullie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HaNa540, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden even een vraagje, ik had gister een behoorlijke pijn en steken in mijn rechter lies.
    Het leek helemaal niet op ongie pijn, maar meer op ovu pijn!
    Daarom heb ik dus ook een ovu test gedaan, en die was negatief! Maar nu had ik dus middags die enorme pijn, en vervolgend had ik avonds wat roze slijm!
    Vandaag helemaal niets meer, alleen nu net bij het voelen van me bmm had ik weer wat roze slijm!
    Mijn temp is gestegen!
    En het rare van het hele verhaal is, is dat ik nu dus op 12 dpo zit, mijn kortste lf is 14 en mij langste is 18!
    Eigenlijks altijd 15 Maar bij een lf van 15 begin ik pas wat bloed te krijgen op 13 a 14 dpo!
    En dan heb ik ook lage rug en buikkrampen!
    Nu is mijn vraag zou het zo laat nog een innesteling kunnen zijn? of wat denken jullie, toch vroeger ongie!?
    En bij wie die een late innesteling had, hoe verliep dat, had je echt bloed verlies of alleen roze slijm??
    En ik zat gister dus op 11 dpo!
    Heb nu me temp en ovu testen weg gehaald en dan verspringt ff zelfs nog naar een later datum!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het kan helaas vanalles zijn, maar ik had ook steeds wat last van roze slijm tot ik ongie werd en juist niet toen ik zwanger was....

Deel Deze Pagina