Wat is dit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ingie1983, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Dames,

Ik wil even iets vragen, misschien weten jullie het. 29 mei gestopt met de pil. Daarvoor ook een paar x de pil vergeten. 2 juni ontrekkingsbloeding gehad tot 6 juni, daarna al gelijk begonnen met klussen. Nu sinds vandaag ineens slijmerige afscheiding met wat bloed, ook heb ik af en toe menstruatie achtige krampen, wel heel licht. Zou ik nu alweer mijn menstruatie krijgen, 2 weken na de ontrekkingsbloeding, of is dit iets anders. Ovulatie testen zijn trouwens negatief al een paar dagen heeeel licht tweede streepje.
    Alvast bedankt!

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ovu testen zijn pas positief als de teststreep net zo of donkerder is dan de controle streep... zegt men..
    het kan een bloeding zijn van je eisprong (ik testte nooit positief met ovu testen en zie onder schrift)

Ik denk dat je lijf last heeft van het ontpillen.. en tja.. je kunt niet meer dan afwachten..

3. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop dat het dan toch mn eisprong is geweest. Ik ben wel vaker gestopt met de pil maar dit nog niet eerder gehad. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik wel posi met ovu testen. En inderdaad ik kan niet meer doen dan afwachten zoals zovele hier ;) in ieder geval bedankt voor je antwoord! Misschien er nog andere met andere ervaringen?

4. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 29 maart gestopt met de pil en de eerste 2 rondes had ik wel slijm maar geen bloed. Vanmiddag had ik opeens ook slijmerige afscheiding met een heel klein beetje bloed! Ik weet niet zo goed wanneer ik mijn eisprong heb (ronde 1 was 34 en ronde 2 was 27) maar zit nu ook op dag 15, ben benieuwd!

5. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb jij er ook nog andere ´kwaaltjes´ naast. Ik heb echt een soort ongi krampjes, net bij afvegen alleen wat bruinverlies. Nu voel ik me helemaal niet zo lekker, misselijk en last van mn darmen..misschien zit er ook wel weer een buikgriepje aan te komen:(..we wachten het maar af!

6. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou alleen last van mijn darmen, maar ik heb een prikkelbare darm dus dat zegt niet zo heel veel! Verder eigenlijk nergens last van terwijl ik normaal juist misselijk ben en last krijg van mijn tepels/borsten.. Vanmiddag was het bloed weg maar toen ik net naar de wc ging wel weer en iets meer dan vanmiddag.. Ik wacht het ook gewoon maar af..

Deel Deze Pagina