Onzekerheid.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lypu, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lypu

Lypu Niet meer actief

Hallo allemaal:D

In april ben ik gestopt met de pil en had toen een cyclus van 36 dagen. Daarna heb ik veel contactbloedingen gehad. Mijn laatste menstruatie kwam wel goed op tijd. Nu moest ik 29 juli ongesteld worden, maar ben dit dus niet geworden. Wel heb ik een paar dagen bruine afscheiding gehad maar dit was na 3 dagen helemaal weg. Ook heb ik 1 avond wat bloed verloren maar ook dit was gelijk de dag erna verdwenen. Ik heb nu al bijna een week niks.

Ik ben nu dus 13 dagen overtijd. Ik heb een paar dagen geleden de kruidvat test gedaan (die met het pipetje) in de avond en die was negatief. Eergisteren heb ik de clearblue test gedaan(met wel/niet zwanger waarbij je het staafje in het hulsje moet doen). Deze gaf al vrij snel niet zwanger aan. Ik wilde het staafje er gelijk uithalen, maar toen zag ik ineens 2 strepen staan.

Heeft iemand ervaringen met deze test? Ik snap er nu niet zoveel meer van. Op de display staat niet zwanger, maar op het staafje staan wel 2 blauwe strepen. Één donker streepje en één lichter streepje.

Ik zat er al aan te denken om morgen een nieuwe test te doen, maar ik ben een beetje bang voor de uitslag. Als ik weer hetzelfde krijg snap ik er helemaal niks meer van en waar blijft dan die menstruatie? Dit maakt mij erg onzeker.

Ik hoop dat iemand ervaringen heeft met de clearblue zwangerschapstest.

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Een clearblue test is geen streepjestest maar een digitale test! Dus die streepjes zijn dan ook niet betrouwbaar.. En waarom haal je hem sowieso uit elkaar? Staat toch niet in de handleiding? ;) Gewoon doen waar de test voor bedoeld is meid want nu geef je jezelf onnodig hoop..

3. Lypu

Lypu Niet meer actief

Ik heb die clearblue test met 3 in 1 verpakking. Dus de teststrip moest ik uit het hulsje halen om weg te gooien zodat ik de huls later opnieuw kan gebruiken. Dit is dus niet de vaste test.

4. Lypu

Lypu Niet meer actief

Ik heb al een aantal forums zitten lezen. De één zegt dat de streepjes er altijd op staan de ander zegt dat als je zwanger bent, de streepjes donkerder zijn. Ik snap er helemaal niks meer van nu.

Over een paar dagen probeer ik opnieuw te testen en als ik dan nog steeds niet ongesteld word dan zal ik maar de dokter moeten bellen. Hij zal dan waarschijnlijk een bloedtest doen. Als daar niks uit komt, weet ik ook niet zo goed wat ik dan moet doen. Afwachten dus denk ik.

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Lypu, het klinkt alsof je cyclus van slag is na het stoppen met de pil. Het kan goed zijn dat je eerdere menstruatie goed "op tijd"was, maar dat het nu weer een rommeltje wordt. Je hoort dat vaker, waarna erachter aan geroepen wordt "het lichaam is nu eenmaal geen machine". Makkelijk praten, maar ondertussen wel heel erg vervelend als je al 13 dagen overtijd bent en geen positieve testen hebt.

Heb je bijgehouden wanneer je eisprong was dmv testen of tempen? Daar kun je veel uit afleiden en ook beter mee inschatten wanneer je echt 13 dagen overtijd bent...

6. Lypu

Lypu Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Nee ik heb niet bijgehouden wanneer mijn eisprong is. In het begin deed ik dit wel maar mijn temperatuur bleef vaak hetzelfde. De huisarts zei dat ik er nog even mee moest wachten omdat ik nog niet zo lang gestopt was met de pil. Nu zijn we wel al een tijdje verder, maar ik wilde er niet meer op letten. Ik zal wel zien wanneer het wel of niet zou lukken. Maar omdat ik nu overtijd ben, vind ik dit wel weer heel vervelend. Ik heb liever dat ik weer gewoon ongesteld word dan met deze onzekerheid blijf zitten.

Deel Deze Pagina