wie kan me helpen met uitrekenen ik snap er.niks meer van

Discussion in 'Zwanger worden' started by deesje84, Aug 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    Lieve allemaal

ikben al vaker online geweest en.berichtje gepost ik gebruikte puregon en pregnyl

nu komt devraag

12 juli pregnyl gezet dus dan meestal pas 48 uur later
    je eisprong ma de20e bloeduitslag van 17,1 wasdus iets gebeurd volgensdr
    gynecoloog
    de 21e savonds bloedverlies ik vermoed de innesteling
    de 26e heb ikzwanger getest mega blij natuurlijk maar de8e had ikop de echo alleeneen leeg vruchtzalkjete zien

aangezien ik.dusniet weet wanneermijn ei precies is gesprongen heb ik ook geen.idee hoe ikmoet rekenen???? Isdat vanafde pregnyyl ofis.dat dan vanaf deinnesteling volgens de echo kwam het overeen met4 weken vandaardat er waarschijnlijk nog niks te zien.was over2 weken moet ikweer voor een echo maar bem.zo onzeker heb ik verkeerdgerekend want dacht dat verder was dan op.decho te zien.was
    hoopdat jullie me kumnen helpen thanxs
    groetjesdaisy

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Je telt vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. Dus eigenlijk krijg je de 1e 2 weken "cadeau". Ik ga er nu even vanuit dat je door de medicijnen een redelijk normale cyclus hebt gehad.

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    2,231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik n.a.v. je verhaal reken kom ik ook uit op bijna 6 weken. Ik weet niet precies hoe het werkt met de medicatie en eisprong maar kan het zijn dat je eisprong veel later was en dat je nu eigenlijk rond de 5 weken zit? Wat lastig dit he! Ik hoop dat je over 2 weken een goede echo mag zien!

4. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    Hoi

is.idd lastig die onzekerheid ook
    ik had ook zo een 6 weken uitgerekend.en.de gyn in eerste.instantie.ook
    maar de echo wees 4 weken aan . . . . .Het kan 4 wrken zijn maar dan tel.ik vanaf deinnesteling dan zoude echo kunnen kloppen
    onzekerheid blegh want alsdan idd 4 weken is kan het kloppen dat je niets.ziet
    nog2 weekjes wachten. .
    Bedankt voor.de reacties
    groetjes.daisy

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Hey meis,

Ik had ook gereageerd in je andere topic.
    Overigens is het bij een echo niet zo dat er wordt gerekend vanaf de datum van innesteling.

Ik probeer even met je mee te rekenen. Ik heb op 10 juli Ovitrelle gezet, 12 juli de punctie, 15 juli de terugplaatsing.
    Op 22 juli een tuurstreepje, 25 juli CB 2-3 weken, en 26 juli bloeduitslag hcg van 143.

Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag zwanger. Op basis van de gegevens die jij geeft zou ik denken dat je iets kort zwanger bent dan ik.
    Maar 4 weken zie ik eerlijk gezegd niet als we beiden op 25 en 26 juli positief hebben getest en jouw hcg op 22 juli 17 was.

Heb je hier iets aan?

6. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    Hoi hoi

ik ben.vereten.te vertellen.dat de.clear bleu test die.ik6 aug ook 2 /e weken.aangaf
    wat overeenkomt met 4 / 5 weken

groetjes en bedankt

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    De CB gaf op 6 augustus 2-3 weken aan? Ok, dan zou je dan 2 a 3 weken na de bevruchting zitten. Omdat je op 12 juli de pregnyl hebt gezet zou ik uitgaan van 3 weken. Als je 3 weken terug rekent van 6 augustus zit je op 16 juli. Dat komt wel redelijk overeen inderdaad. Het is tenslotte maar een meting van een test.
    Ik hoop dat je de volgende keer een mooie duidelijke echo hebt. En gewoon dit soort dingen ook aan de gyn vragen hoor. Net zolang totdat het duidelijk is!

8. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    Hoi else thanxs voor je reactie

neem.aandat een.cb opzich goed test
    16 juli zoudan idd overeen komen
    ik ga morgen gewoon bellen zowiezo vior een afspraak maar ik denk
    zelf gewoon dat de eisprong de16e isgeweest en dan de 23e de innesteling maar ik kom echt niet aan de6 weken nu al
    groetjes

Share This Page