Geen afscheiding na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmx, 28 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb precies het tegenovergestelde, ik heb normaal weinig tot geen afscheiding na eisprong en nu veel meer. Gisteren en vandaag ook nog in combinatie met krampjes in buik en rug. Mijn gedachten maken overuren, terwijl ik dat niet van plan was :D

2. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Hier precies het zelfde. Mijn borsten doen ook zoveel meer zeer dan normaal! Maar ben pas 5 DPO. Dus allemaal te vroeg voor symptomen (denk ik) dus moet me echt beheersen en er niet op letten.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.043
    17.011
    113
    Helemaal eens :p Op 5DPO is het onmogelijk om zwangerschapssymptomen te hebben. In een uiterst geval is de innesteling nu net gaande: hierná zal je pas mogelijke symptomen gaan ervaren. De meeste vrouwen ervaren deze ruim na NOD pas.
    Eventuele kwaaltjes in dit stadium komen door progesteron, waar je ook gewoon last van kan hebben in de tweede helft van je cyclus als je niet bevrucht bent. Kwaaltjes als pijnlijke borsten kunnen hierdoor komen.

Dus ik zou zeggen: relax, probeer niet overal iets achter te zoeken (een keertje snurken is echt niet shocking) en die tijd op het wachtbankje vliegt vast voorbij ;)
    Op naar hopelijk een positieve test over een week/anderhalve week!

Kimmx vindt dit leuk.
  4. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Hahaha ja.. Ik ben er teveel mee bezig. Jullie horen weer wat van me over anderhalve week :roflmao::cool:

5. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Probeer jullie niet teveel in je hoofd te halen. Geloof me, je lichaam kan je echt zo ontzettend voor de gek houden als je graag iets wilt. Ik heb het allemaal meegemaakt.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop dat jullie heel snel een positieve test in handen hebben... maar ik zou het vervelend vinden als je elke maand bij de pakken neer gaat zitten omdat je van alles lijkt te voelen.

Kimmx, Sado en bozoe vinden dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    #26 Kimmetjuh90, 28 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2018
    De dames hebben echt gelijk.
    Alle 4 de keren Hier voor voelde ik van alles en kreeg er hoop door, om vervolgens keihard in te storten toen mn menstruatie om de hoek kwam kijken.
    Afgelopen cyclus heb ik geen inseminatie gehad omdat mn ei weg was (Dus dit is de beloofde 5de keer nu) en zelfs toen voelde ik van alles, ik kon het zo wegwuiven, want er was niks bevrucht:) doordat ik een cyclus geen inseminatie gehad heb, sta ik er nuchterder nu in deze ronde, ja ik zit met vragen.. of t gelukt is of toch weer niet, ik ga er al vanuit dat t weer niet gelukt is :) al is de kans deze keer t grootst... probeer afleiding te zoeken, dan gaat de tijd echt sneller. Ik wandel heeeeeeel vaak met de hond, poets mn huis tig keer :p succes met wachten

bozoe en Kimmx vinden dit leuk.
  7. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik heb het zelf ook meegemaakt dat ik elke maand rare dingen voelde om vervolgens in te storten toen menstruatie kwam. Ik probeer me ook zo min mogelijk bewust te maken van wat ik voel. Alleen soms is dat echt moeilijk. Ik wacht nu gewoon lekker tot m'n nod.

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik weet t heb t ook moeilijk ermee hoor afentoe :) laat de tijd maar snel voorbij gaan ;)

Kimmx vindt dit leuk.
  9. K00

K00 Niet meer actief

@Kimmx ik snap je helemaal! Ik zit in een iets andere situatie (wij hebben al kindjes)... paar dagen na mn ei (waarvan ik denk dat ik die gewoon heb op dag 13, daarna afscheiding dag of 3)... gaat het wel goed... en dan zo richting die 2e week ga ik op alle symptomen googlen.. En tegen mezelf zeggen dat ik me niet zo druk moet maken, maar dan voel ik weer wat en dan denk ik zou het dan toch?? morgen is mijn NOD, ik weet nou al dat ik weer helemaal teleurgesteld ben als het niet gelukt is, terwijl ik me nu probeer voor te nemen om me er niet zo door uit balans te laten brengen.
    Het is gewoon stom!

10. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ja het is ook echt stom.. Vriend en ik zijn al ruim 13 rondes bezig. Hoop echt dat 't raak is.. Heel veel succes morgen! Laat je het weten als je heb getest?

11. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Lang leve de progesteron :confused:

12. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Hahaha echt he. :o:
    Jij ook succes met wachten!

luckynumber4 vindt dit leuk.
  13. Jennifer15

Jennifer15 Actief lid

2 jan 2018
    117
    38
    28
    Vrouw
    @Kimmx irritant he, die onzekerheid? Wij zijn net zoveel rondes bezig als jullie en ik merkte veel verschil per cyclus, jij niet? Ik denk dat je er niet echt een pijl op kunt trekken, we kunnen alleen maar wachten :)

14. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Heel irritant die onzekerheid.. Ik had juist elke cyclus veel afscheiding maar deze niet. Heb ondertussen veel last van andere kwaaltjes. Maar ik houd me lekker rustig! Netjes wachten tot ik kan testen.

15. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik herken het wel! Had ook altijd na m’n eisprong van dat dikke/plakkerige afscheiding. En de afgelopen ronde dat ik zwanger werd, ineens niet, helemaal niks. Een paar dagen erna weer soort van nattigheid.. herkende het ook niet.

Hoop voor jou dat je ook zwanger mag zijn! Mijn lichaam gaf me dat wel heel duidelijk aan.

16. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik hoop het! Ik ben nu 7DPO en had gister behoorlijk last van wat kwaaltjes (ik hou het er maar op dat ik beginnend buikgriepje heb) alleen de prikkende tepels vond k wel raar. Maar ik ga mezelf niet gek lopen maken! Nog even geduld voordat ik mag testen. Afscheiding is nu weer helemaal weg. :o:

17. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Als je dat aanhoud inderdaad, stel je jezelf ook niet teleur mocht het niet zo zijn!

Ja dat had ik ook! Ene dag helemaal niks, andere dag weer wel.. spannend! Weet je al wanneer je gaat testen?

18. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ja het liefst echt pas op de dag van NOD. Maar mijn vriend word hondsdol en wil dat ik dinsdag ga testen omdat ik de predictor early heb..:rolleyes: ik kijk nog even wat ik ga doen. Alleen als ik dinsdag al test ben ik bang dat ie negatief is..

19. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Maar als je dinsdag zou testen ben je 11DPO, grote kans, en zeker met de predictor early van nu dat je dan positief test!

20. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Nou ik hoop dat ik dan al durf. Ik heb al eens een miskraam gehad na 5 weken.. Dus ben nu zo bang om weer vroeg positief te testen en dat k dan toch ongesteld word. :cry:

Deel Deze Pagina