Hoi hoi sinds dat mijn baby aan het indalen is kon mijn buik het niet meer aan en er ontstond striae dit jeukte verschrikkelijk ik heb er natalis baby olie opgedaan, (had ik eerder gebruikt, zonder problemen) maar nu kreeg ik allemaal kleine bultjes die nog meer jeuken en het heeft zich verspreid over mijn hele buik ik lijk nu net een bonte koe. Ik heb die olie er niet meer opgesmeerd maar zit nu nog steeds met enorm veel uitslag hoop dat dit geen kwaad kan, weet je hier misschien een middeltje voor heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt. calendula van vsm, weleda calendula babyzalf, zwitsal zinkzalf, buikenbalsem van de etos weleda zwangerschaps olie zit met mijn handen in het haar. hoop dat je een tip voor me hebt.
Hoi Miranda, Als ik je verhaal lees, komen de bultjes door de natalis baby olie. Waarschijnlijk is dt een allergische reactie op de olie en ik zou er dus niks meer opsmeren. Geef het even de tijd om te herstellen. Voor de jeuk zou je mentholpoeder of natte koude doeken kunnen gebruiken. Mocht de jeuk te erg zijn of niet van de olie deze reactie krijgen, overleg dan even met je huisarts of verloskundige. Voor zwangerschapsstriemen, helaas kan je hier niks aan doen. Succes! Groetjes, Japke