Dames wat is jullie mening?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by , Sep 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hallo dames,

Voor ik mijn symtomen neerzet zou ik even het volgende zeggen.
    -Ik zit nu in ronde 12.
    -Ik ben 3 dagen overtijd, 2 negatieve testen gehad.

Nu is mijn vraag, wie denkt bij het zien van mijn symptomen dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn...

-Pijn aan mijn onderrug
    -Erg snel moe en uitgeput
    -Woensdag tot en met vrijdag enorme ongi-krampen sochtends... vandaag niks (zit ook de hele dag niks te doen op de bank :oops: )
    -Gisteren enorm uitgeputte benen, werdt elk uur erger. Vandaag niks geen last meer van.
    -Slechter slapen
    -Veeeeel dorst
    -Dus ook veeel plassen, vooral savonds
    -Dingen smaken soms heel gek
    -Veel witverlies (beetje dikkig)
    -Witte vlokjes in mijn urine
    -Pijnlijke borsten zijn paar dagen geleden pas begonnen, normaal gelijk na mijn ei.
    -Misselijk, soms spontaan, soms sochtends, soms na bepaalde dingen eten.
    -Donkere rand om mijn tepels

Sommige dingen heb ik vaker last van dan andere..
    Vooral de moeheid, de ongi-krampen (heb ik normaal alleen als ik al ongi ben) en de uitgeputte benen vind ik erg vreemd..

Wat denken jullie?

Oh ja, mijn bmm zit hoog en is hard.

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik vond op google trouwens dat je niet aan je bmm kunt voelen of je zwanger bent of niet.. Gek he..

Maar jij klinkt wel zwanger zoals je het beschrijft.. Ik hoop het echt voor je Dais! Vooral die witte slijm klinkt positief, dus kun je niet alleen voelen maar dat zie je ook. Duim, duim [-o<

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

3. Niet meer actief

Sommige dingen ken ik ook totaal niet van mezelf.
    Zoals de ongi-krampen.. Die heb ik normaal echt alleen als ik ook daadwerkelijk ongi ben.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Je kan altijd over een paar dagen nog een test proberen. Er zijn genoeg meiden die een week later pas positief testen omdat hun ei later was. Ik vind alleen vereemd dat als je al witte vlokken in je urine heb en de test negatief is. Hmmmz.

Ach ja misschien een verkeede test. Een vriendin van mijn zus teste nooit positief en kon het alleen maar met een bloedtest achter komen.

Klinkt wel als symptomen hoor. Ik zal met je meeduimen

5. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Heb je wel een regelmatige cyclus?
    Anders inderdaad over een paar dagen nog eens testen. De testen van matcare zijn heel gevoelig en kunnen al een paar dagen voor je overtijd bent hcg waarnemen.
    Die kan je via internet bestellen.
    Succes!

6. Niet meer actief

Ik heb normaal een regelmatige cyclus.
    En ja, ik heb eigenlijk altijd al het gevoel gehad dat ik een laattester ben.
    Waarom weet ik eigenlijk niet.

Ga nu in ieder geval de testen van matcare bestellen.

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Lijkt me een goed idee Dais :). Ik hoop het echt voor je meis! *Duuuuiiiiiiimm!

Share This Page