Volgens de bakerpraatjes kan de manier waarop je sex hebt invloed hebben op het geslacht van je baby. Dit geloof ik natuurlijk niet, maar ben toch benieuwd of er verschillen zijn!
Ik ben ook benieuwd! Dan weet ik meteen welke standjes ik voor een meisje moet proberen . Als het maar geen acrobatisch standje is, ben ik bereid om ze allemaal te proberen.
Hmm dat werkte niet bij ons want we hebben een meisje, dus het bakerpraatje klopt niet =D> Nou maar iets anders proberen haha
hahaha ik had er weleens van gehoord ja maar zou niet weten welk standje je zou moeten doen voor een jongen of meisje. Ach het is wel grappig bedacht hahaha
hahahahahaha... alsof ik precies weet welk standje ik op het moment van bevruchting deed met manlief! Nee, wat een onzin zeg!
Hm, dan ben ik benieuwd wat voor geslacht het standje oplevert met een potje sperma en een spuitje... (Wij krijgen een KID-kindje, dus daar komt geen seks aan te pas verder. Nou goed, de donor heeft zichzelf even moeten helpen, maar dat telt vast niet.)
Whahah het klopt hier wel beetje denk ik De kans is groot dat de bevruchting plaats heeft gevonden in doggystyle... en tsja mn vriend is een braziliaan.. Uhhh Haha nee ik geloof er niets van, maar ik heb mn vriend dus wel net een reden kunnen geven om nog meer op te scheppen over het feit dat hij een zoon krijgt. Hihi.
geweldig dit. Bij ons volgens mij 2 keer hetzelfde standje, tenminste dat denk ik. Maar we krijgen nu een jochie en de we hebben al een dochter
Dan sta je, zal ie minder diep komen, dussuhhhh meisje? Maar... als er al water bij is gekomen zullen ze harder moeten zwemmen.. oh dan ook een meisje dus
Whahahaaaaaaaaaaaaaaaaa ik lig hier echt dubbel! Dat word voor ons dus in de volgende ronde op zijn hondjes hahahaha