buikpijn/zijpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alf, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Ik heb sinds gisterenmorgen een zeurende pijn aan de rechter zijkant van mijn buik. Het zit echt naast mijn baarmoeder. Bijna daar waar je ook weleens een steek in je zij kunt hebben. Baarmoeder zelf is op druk op mijn blaas na niet gevoelig.

Herkent iemand dit?

Ik ben redelijk makkelijk in bukken/rekken en strekken geweest gewoon omdat het ging, dus wellicht dat mijn spieren me een halt aan roepen, maar ben stiekem ook bang voor iets wat niet hoort.

Bandenpijn? Kan dat zo hoog zitten?

Dank voor het lezen, ik hoop op jullie ervaringen..

Lfs Alf

2. amber22

amber22 Lid

16 jan 2011
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik herken het. Ik ben nu 35 weken zwanger maar vooral in de periode rond de 20 weken had ik daar last van. Ik heb bij een bekkenfysiotherapeut gelopen omdat veel spieren in mijn lichaam een soort van verkrampten. Het begon met een spier in mijn linkerbil. En later dus ook in mijn zij, inderdaad te vergelijken met een steek in je zij na het hardlopen.

3. Alf

Alf Niet meer actief

Amber, dank voor je reactie! Moet dinsdag naar de gyn, zal het gelijk eens vragen. Vaak kun je er met je bekken (qua oefenigene en therapie) niet vlot genoeg bij zijn geloof ik hè?

4. amber22

amber22 Lid

16 jan 2011
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee inderdaad, en de bekkentherapeut heeft toen ook die spier in mijn zij behandeld en dit heeft heel goed geholpen.

Deel Deze Pagina