zwanger.... of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nina25, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    lezers,

ik ben nina 25 jaar en sinds ander halve maand gestopt met de pil. op 1 nov was mijn ovulatie en de dagen erna tot nu aan toe vreselijk gevoelige tepels, hoofdpijn, honger en een opgeblazen gevoel. 3 dagen naar mijn ovulatie op het werk (nu word het echt gek) komt er een collega naar me toe en die vraagt: Ben je zwanger..... ik schrok hier van want bijna niemand weet dat ik gestopt ben met de pil. echter deze collega heeft een zesde zintuig hij heeft namelijk al bij 3 andere collega´s voordat hun wisten dat ze zwanger waren dit ja uhm ;) soort van voorspeld of zoiets ook bij een collega die al zwanger was en zelf aangaf dat ze een jongen kreeg had hij het gevoel dat ze een meisje kreeg, en ja hoor ze kreeg een meisje.... ook zat ik sávonds via FB even wat berichten met hem te sturen en toen kreeg ik een warm gevoel onder in mn buik... hij geeft aan een duidelijk en goed gevoel bij me te hebben. nu zes dagen naar mn ovulatie heb ik soms wat menstruatie krampjes en wat witte afscheiding, wat dikker (sorry)
    ik ben nog nooit zwanger geweest maar ik heb toch het gevoel door alles dat het wel eens zo zou kunnen zijn, graag hoor ik jullie mening want momenteel kan ik aan niets anders denken.

grtz nina

2. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Wanneer is je NOD? Ik zou er dan een testje aan wagen. Dan weet je het zeker. Nu zou het nog te vroeg zijn.

Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.

Succes:D

3. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    de 15e ..... maar gewoon dit gevoel, kan het niet van me afzetten:(

4. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Wat een grappig verhaal! Hopelijk is het raak voor je!

5. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja grappig ik word een beetje gek...

6. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik kan begrijpen dat het wachten je gek maakt als iemand zoiets zegt! Hier duurt elke dag net een jaar de laatste weken.

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Tuurlijk kan dat! Spannend :) nog even een paar daagjes wachten en dan kan je testen. Ik had ook 5 dpo dikkere witte afscheiding!

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    maar maak jezelf niet te gek, want de eerste klachten die je beschrijft had ik altijd na mijn ovulatie toen ik niet meer aan de pil was..

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja het kan alle kanten nog op natuurlijk. Zelfs al vind er een innesteling plaats, dan nog kan het fout gaan in die laatste week.
    Niet om nu lekker de negatieve partypooper uit te hangen, maar wat al gezegd is, je lijf kan rare dingen doen.

Maar ik hoop natuurlijk dat je collega gelijk heeft en dat je rond de 15e een mooie positieve test in je handen mag hebben!!!

Succes met wachten!

10. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    DPO? sorry weet alle afkortingen niet:p

ja idd hoop het ook maarja die krampjes enzo plus ik heb vanmiddag gewoon 2 uur liggen slapen..... en snachts slaap ik heel slecht, ja beetje gek maar ik let nu op alles..... zijn er mensen die zo snel zwanger zijn geraakt en idd die dikke witte afscheiding hadden ( soms net het gevoel of ik ongesteld ben en er van alles loopt)

grtz

11. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    dpo = days past ovulation

maar ik heb die dikke witte afscheiding ook andere maanden gehad toen ik niet zwanger was :)

maar de menstruatiecyclus en je hormonen zullen nu heel anders aanvoelen nu je niet meer aan de pil zit, dus je kunt een hoop voelen wat je nog nooit gevoeld hebt! Maar het kan zeker ook raak zijn :) ik zal voor je duimen. Wilde je al lang een kindje?

12. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, nou ik heb anderhalf jaar aan de prikpil gezeten daarmee gestopt een jaar naardat ik de laatste prik gehaald had werd ik pas weer ongesteld, heel vervelend..... toen even gewoon zonder iets want ik wilde alles even opgang laten komen, toen na zo´n 3 maanden weer aan de pil gegaan en dat heb ik ong vier maanden gedaan en nu dus gestopt, maar ik heb al deze dingen nog nooit gehad, en ik heb gewoon de afgelopen maanden heel erg dat moeder gevoel gekregen kon aan niets anders meer denken, dus toen hebben we besloten waarom niet :D.

xx

13. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    help!!

14. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
  15. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    jsa gewoon iemand zeg iets :p haha

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Oh ik denk die is ongesteld geworden ofzo?

17. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee....

mag ik wat vragen ik heb die afscheiding he.... maar lijkt net of ik zin heb zeg maar, ook het roken smaakt me nu ineens vies....

18. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    En wat wil je dan vragen? ;)

Tja als roken vies is, stoppen dan! Lijkt me beter ook als je zwanger wilt worden. En als je zin hebt.... veel plezier :p

19. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee niet zo bedoeld, laat maar

20. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve dames, ik heb een vraagje... vandaag de hele dag een vreselijk droge mond dit terwijl ik wel gewoon drink, ook moest ik vanmiddag hoesten en gaf ik daarbij over, kunnen dit meer symptomen zijn? graag hoor ik het

grtz

Deel Deze Pagina