Hoi iedereen! Ik had een lichte test maar nu 5 dagen is dezelfde test (matcare) nog steeds niet donkerder (nu ongeveer 8 dagen na NOD). Ik wacht dus nog maar even af met blij te zijn. Maar nu heb ik sinds deze ochtend spierpijn in mijn buik, terwijl ik gisteren een heel rustig dag had. Ik voel de pijn echt over heel mijn buik, ook net onder mijn ribben en vooral als ik me uitrek of diep adem. Als ik lig heb ik ook al echt een bolletje (zie album). Herkent iemand deze dingen? Voor de rest heb ik (nog) nergens echt last van, Groetjes! Sandra
Als je twijfeld zou ik naar de HA om je bloed te laten prikken. Dan weet je het zeker. En die spierpijn is misschien bandenpijn, echt ik had het pas met 9 weken ofzo Hoop voor je dat je zwanger bent
ik heb nou al bandenpijnen... en had 1 dag na nod die spierpijn, maar dat heb ik maar 2 dagen gehad... ik duim voo rje dat je zwanger bent.. knuffel little hope
Dank je wel voor jullie antwoordjes! Zat die spierpijn ook over heel je buik little hope (zowel aan de zijkanten als net onder de ribben als onderaan?) Proficat allebei trouwens
neej bij mij was t vooral in de onderbuik en rondom mn navel, maar niet heel erg uitgebreid ook naar de zijkanten toe... thnx voor je felicitatie