Autostoel (dus de stoel na de maxicosi)

Discussion in 'De babyuitzet' started by B en N, Jan 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wij zien door de bomen het bos niet meer, je hebt zoooooo veel keus in autostoelen. Ons meisje is bijna 8maanden maar past al bijna niet meer in haar Maxicosi het wordt dus echt tijd voor een autostoel.
    Nu hebben wij echt geen idée welke autostoel we willen hebben, zo kijkend naar de prijs verschillen etc hebben we nu zoiets van de Maxi Cosi Priori lijkt ons wel wat maar ik ben eigenlijk benieuwd of iemand ervaring heeft met deze stoel?
    En het meest belangrijke voor ons is eigenlijk dat hij een goede lig stand heeft, wij gaan namelijk van de zomer met de auto op vakantie en dan moet ze wel lekker in haar stoel kunnen slapen.

Ik hoop dat er hier iemand is met ervaring met deze stoel en ons kan vertellen of het iets is. Of natuurlijk dat iemand heeft met een andere stoel die helemaal geweldig is ;).

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Via de consumentenbond en ook via de ANWB (zie website) zijn er testen gedaan. Op de website van de ANWB kun je alles nalezen. Verder heb ik de autostoel met een aanbieding gekocht. Veiligheid is belangrijk maar kijk ook hoeveel je er daadwerkelijk gebruik van maak. Ik alleen maar voor korte stukjes in de omgeving en daarom heb ik niet zo'n dure aangeschaft. Maar bij mijn man in de auto (die we gebruiken voor langere ritten met z'n allen) staat een stoel die goed uit de test kwam.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Deze mag op slot.

We hebben de maxicosi priori gekocht en ze zit er prinsessen heerlijk in ;)

4. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Op verzoek gesloten.

Groetjes
    Elvira

Share This Page