vreemd dat zwanger zijn geen urgentie is, terwijl als de baby er eenmaal is en de programma's als hart van nederland e.d. zouden laten zien dat je in een flat woont waar de tegels van de trap donderen en het ijs in de wasbak staat, dat ik vermoed dat jeugdzorg dan om t hoekje meekijkt (of het CB waar je straks mee te maken krijgt) en aan de bel gaan trekken..Zij zullen het vast wél als urgent beschouwen, het belang van je kind is er namelijk bij gebaat.. Mijn advies, informeer eens op voorhand bij een CB oid hoe zij hier tegenover staan en of zij adviserend kunnen zijn. Tip 2, je las het al, een hele ordinaire..bel een krant of hart van ned ofzo.. heel veel succes en btw..ik vind je erg stoer!
Dankjewel! Ik vind dit een hele goede tip! Heb er zelf ook al aan gedacht om eens iets als radar ofzo een mail te sturen, maar dat van naar het CB gaan vind ik ook een hele goede tip! Ga hier zeker wat mee doen en laat het weten. Moet namelijk voor de 29e reageren op die flat dus heb een weekje om nog eens wat dingen uit te zoeken.
Trouwens ik wil niet zielig overkomen hoor! Zo zit ik niet in elkaar. Maar ik ben wel vaker de dupe van dingen geworden, wat hier in Almelo bij verschillende instanties fout gegaan is. Ik ben wegens schulden naar de stadsbank gegaan, voor een budget beheer en/of sanering. Omdat er daar dingen fout gingen (en zij hebben de fouten toegegeven,mijn klacht is ook in behandeling) kwam ik eruit met een schuld die 3 keer zoveel was. De gemeente had mijn adres niet goed gewijzigd, en heb daardoor 3 maand zonder geld gezeten. Toen ik mijn uitkering aan had gevraagd, heb ik 5 maanden zonder geld gezeten etc. Heb vaak dat ik een beetje buiten de pot pies, en wil graag voor dat mijn kleintje er is, die dingen juist op orde hebben.
Hoop dat je t probleem van t niet warm kunnen krijgen van je flatje op welke manier dan ook op kunt lossen.. Wij wonen nu nog in een woning uit 1798 met ook 1 gaskachel... Van ellende staat er op onze slaapkamer een electrische kachel bij om de temperatuur ( zoals laatst met de winter) boven 0 te kunnen houden.. In de douche hebben we zo'n gloeikachel hangen.. Geen idee wat die kosten, maar misschien kunnen je ouders je daar even mee helpen ( ook met ophangen van dat ding) Wat de trappen betreft heb ik geen oplossing.. Heb zelf op 2 hoog gewoond en dat was ook heel irritant met 2 tassen boodschappen te beklimmen en een een lichaamsgewicht van 125.. Ik parkeerde de tassen in de hal en plofte eerst eens even op de bank neer om bij te komen.. Ik wens je heel veel sterkte!