Het wordt van kwaad tot erger... we kregen van opa en oma een joggingbroekje "lekker makkelijk voor op vakantie". Onze zoon vond het heerlijk!! Steeds weer werd er gevraagd om de joggingbroek. Dus opa en oma kochten er een stel bij. Met zelf naar de wc gaan zijn ze ook supermakkelijk natuurlijk. Dus zelf ook een gekocht, wel een beetje een leuke, niet te wijd en met een embleem erop. Maar stiekem vind ik het gewoon best tokkie staan. Ik probeer het te combineren met een rugbyshirt of iets om het nog wat op te leuken. Inmiddels hebben we er ca 5 en wil hij elke dag een joggingbroek aan, heeft hij inmiddels een bloedhekel aan alle broeken ( en shirts) met knoopjes, ritsen, zakken enz. Het is gewoon elke morgen discussie. ( plus driftbuien). Geven jullie je kind hierin zn zin ( en zo ja: waar kan je leuke, hippe, niet tokkie-achtige joggingbroeken kopen??) Hoe krijg ik hem weer in een leuke spijkerboek!!
Volgens mij zou ik wel doorpakken. Ik vind joggingsbroeken erg lelijk staan en mijn zoontje heeft er hooguit in huis of in de speeltuin een keer eentje aan. Mijn dochter nooit. Gelukkig is mijn meisje zelf ook erg gek op leuke jurkjes en rokjes, dus meestal ziet ze er hartstikke leuk uit. Ze maakte altijd wel drama als ik haar een keer een broek aan wilde doen, ze vindt dat voor jongens en lelijk en niet fijn zitten. Meestal pakte ik wel door, als ik wil dat ze een keer een broek aanheeft dan gebeurt dat ook wil. Toen ze kleiner was drama elke keer, nu accepteert ze dat gelukkig wel.
Waar maak je je druk om? Mijn zoontje draagt alleen maar joggingbroeken. Met klimmen en klauteren toch echt het comfortabelste. En nee...we zijn geen tokkies. Integendeel zelfs.
Mja ik vind het ook verschrikkelijk... Maar op school dragen toch erg veel jongetjes jogging/trainingsbroeken hoor Blijkbaar kan het wel... (blij dat ik die discussie niet heb met mijn meisje.. Die is ook helemaal van rokjes en jurkjes... )
Bij jongetjes vind ik joggingbroeken leuk, bij meisjes niet Mijn zoontje heeft ook bijna altijd een joggingbroekje aan. Heb laatst een paar leuke gekocht bij Bertus ten Hoor. Je moet wel even zoeken naar leuke, maar dan heb je ook gewoon een stoer joggingbroekje wat leuk staat en niet tokkie. Ik laat hem niet rondlopen in een nike trainingspak, dat vind ik dan weer wel tokkie.. Zoals deze, vind ik echt cool. Ik vind een effen shirtje erop dan juist leuk en dan een paar allstars eronder Bekijk bijlage 239762
Bij kindjes die nog zo klein zijn (dus voor de basisschool, zeg maar) vind ik het niet zo gauw tokkie, hoor! Mijn zoontje zou ik ook rustig elke dag een joggingbroek aan kunnen trekken, simpelweg omdat hij het zo lekker vindt zitten. Gelukkig hebben we er maar 1 Ik zou er nu nog niet zo'n punt van maken. Als je hem een poosje zijn zin geeft, is hij er misschien met 2 maanden helemaal overheen en wordt hij ineens helemaal gek van jeans ofzo...? Kinderen zijn wat dat betreft toch best een beetje vreemd
Laat hem lekker zou ik zeggen. Met mijn zoontje heb ik de afspraak gemaakt dat hij geen joggingbroeken aan mag naar school (want dat vind ik ook wel een beetje tokkie staan zeg maar), maar wel op zijn vrije dagen. Dat gaat prima.
Ik zou 'm lekker in zijn joggingbroek laten lopen. Voor een jongen vind ik het juist wel stoer en sportief staan (en ik voldoe denk ik niet aan de criteria voor een 'tokkie' ). Het zou voor mij de strijd niet waard zijn. Juist door er geen aandacht meer aan te geven maak je er geen groot onderwerp van. Heel logisch dat hij kiest voor een relaxte joggingbroek. Het woord hip zegt hem nog weinig en het zit zo lekker. Soms heb ik ook zin om de hele dag in een joggingbroek te lopen . In de zomer wordt het toch kortebroekenweer en dan kan je het patroon weer doorbreken.
Hij mag van mij heus wel wat inspraak hebben in zn kleding, hij is echt "te oud" om alles opgelegd te krijgen zal ik maar zeggen. helaas hebben we er nu iets te veel in de kast Ik denk dat zodra ze stuk gaan ik ze weggooi en geen nieuwe meer koop Al vind ik die van jou erg leuk, Maja! Helaas ken ik die winkel niet waar je hem vandaan haalt. Bestaat ie ook online? leuk inderdaad met een polootje erop en gympen! Heb ook 1 van H&M maar valt nog te wijd naar mijn smaak... Z8 heeft ook leuke, maar die rpijs vind ik niet normaal. Leuk om te horen dat ze op school wel veel gedragen worden! Ik was al bang dat hij straks enorm moet afkicken. Deze "verslaving" duurt trouwens al wel een half jaartje dusssss.... ben bang dat t niet zomaar overwaait!
misschien kan je bij de c en a of v en d leuke spijkerbroekjes vinden zonder knoopjes en ritsen.. dan geeft het toch het handige optrek idee na het plassen.. maar toch iets meer naar jou zin.. hopelijk is daarna de overstap naar gewone spijkerbroeken niet zo groot.. zelf zou ik het niet erg vinden maar ik houd zelf ook van joggingbroeken.. maar miss kun je afspreken dat op verjaardagen of schooldagen hij een spijkerbroekje aan moet.. en thuis lekker joggingbroek.
Ik snap je wel. Mijn kids hebben geen joggingbroek. Als ze niet lekker zijn of een hang dag hebben mogen ze hun pyjama broek aan. Ik vind ze te lelijk en mijn zoontje en dochter hebben dan echt pech want ik bepaal wat ze aandoen.
Mja hier was het vlak nadat het zo gevroren had dat ze ineens geen spijkerbroeken meer aan wilde. Gelukkig is dat inmiddels weer voorbij... Al draagt ze nog steeds bij voorkeur rokjes/jurkjes.
Nee, hier niet. Joggingbroek gaat alleen aan als mama dat wil en hij zat als reserve in de tas van het kdv. Ik vind joggingbroeken geen kleding voor dagelijks.
Hm, af en toe een leuke joggingbroek kan wel, bij een jongetje, vind ik. Ik vind het niet heel erg tokkie staan bij een klein kind. Alhoewel, een wat grote (?) peuter... wel een beetje slonzig. Ik heb nog een dikke vinger in de pap bij de kledingkeuze van dochterlief. Het liefst draagt ze momenteel iedere dag haar 'prinsessenjurk' (dit is een gewone voorjaars/zomerjurk, maar niet echt geschikt voor iedere gelegenheid. Moet ook een witte legging onder). Dus die mag ze af en toe aan en dan is het feest. Staat ze de hele dag rondjes te draaien Binnenshuis mag ze haar verkleed-prinsessen of elfenkleertjes aan, zoveel als ze wil. Maar daarbuiten gewoon normale kleren (veel rokjes en jurkjes, soms spijkerbroek). Als ze iets echt niet lekker vindt zitten, dan ga ik haar daar ook weer niet in dwingen. Maar dan zie ik ook dat t echt niet lekker zit/beweegt of kriebelt, niet alleen maar omdat t knoopjes heeft ofzo. Een wat baggy spijkerbroekje bij een jongen, dat zou ik m gewoon aantrekken! Kan weinig niet lekker aan zitten toch.
ik vind het ontzettend lelijk voor zowel jongens als meisjes. leuk voor op een zondagmiddag of als ze ziek zijn, maar verder no way!! Ik vind het echt geen gezicht en zou duidelijk zijn, mama kiest de broek en jij mag er een shirtje bij kiezen ofzo.
Binnen ja, maar buiten: ohwww nee! Mijn zoontje moet wel comfortabele broeken hebben, niet zo'n dikke donkerblauwe jeans of iets met veel harde naden.
Haha. Grappig dit. Die van mij wil juist geen joggingbroeken aan. Alleen spijkerbroeken MET RITS of knopen, en anders is het drama. Wat is dat toch? Ik was ervan uitgegaan dat ik die jongens lekker mijn smaak op kon dringen. Mooi niet dus...
Mijn zoontje van drie wil alleen nog maar zijn pyama aan! Dat gaat natuurlijk niet door, haha, dus elke ochtend strijd. Maar als ik even doorpak en zeg dat hij niet moet miepen, is het snel voorbij. Heb ook joggingbroekjes van z8, zijn inderdaad best okay, kijk eens in de uitverkoop, dan zijn ze goed te betalen.
Heb bij de Hema wel eens een jeans met jogging-tailleband gezien. Dat is misschien een goed compromis? En staat erg stoer vind ik! Maar was misschien alleen in kleine maatjes, dat weet ik niet meer.
wat denk je van een tuinbroek? dat zit ook comfortabel, mijn dochtertje draagt alleen leggings met jurkjes en rokjes erover.. mijn oudste had dat vroeger ook en draagt nu skinny jeans, niet dat je zoontje dat gaat doen neem ik aan, anders zacht stretch stof pantalon broekjes proberen?